Αναλυτικά, η ανακοίνωση:
«Ο ΟΦΗ επέστρεψε στην Σούπερ Λιγκ και είναι έτοιμος για νέες προκλήσεις σε ότι αφορά τον εκσυγχρονισμό του, αλλά και τη λειτουργία του.
Η αγορά εισιτηρίου αγώνα και εισιτηρίου διαρκείας, μέσα από μια ειδική διαδικτυακή πλατφόρμα, αλλά και η ελεγχόμενη πρόσβαση στο γήπεδο, των φιλάθλων, με βάση τα όσα προβλέπει ο αθλητικός νόμος, σε ότι αφορά την ταυτοποίηση, με ακριβή στοιχεία όσων εισέρχονται στο γήπεδο, αποτέλεσαν τα βασικά σημεία της συνέντευξης τύπου που δόθηκε την Πέμπτη 2 Αυγούστου, στο ξενοδοχείο IBIS, στο κέντρο του Ηρακλείου.
Η συνέντευξη τύπου είχε ενημερωτικό χαρακτήρα, προκειμένου ο φίλαθλος κόσμος του ΟΦΗ να ενημερωθεί για τα νέα δεδομένα που ισχύουν σε ότι αφορά στην προσέλευση στο γήπεδο του ΟΦΗ, με βάση τους κανονισμούς που ισχύουν, στα γήπεδα της Σούπερ Λιγκ.
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 παρουσίασε τη συμφωνία με την εταιρεία ticketcore, η οποία δημιούργησε μια ειδική πλατφόρμα στο διαδίκτυο για τον ΟΦΗ, μέσα από την οποία, ο κάθε φίλαθλος της ομάδας, από όπου και αν βρίσκεται, θα μπορεί μέσα από τον υπολογιστή, το κινητό του ή το tablet του, να αγοράζει εύκολα το εισιτήριο του αγώνα ή το εισιτήριο διαρκείας.
Η πλατφόρμα αυτή θα είναι στην διάθεση των φιλάθλων της ομάδας, τις επόμενες ημέρες και θα «κουμπώσει» στην επίσημη σελίδα της ΠΑΕ στο ofi1925.gr μέσα από την οποία ο κάθε επισκέπτης θα έχει άμεση πρόσβαση.
Με τον τρόπο αυτό, ο φίλαθλος θα αποφεύγει την ταλαιπωρία, έκδοσης εισιτηρίου αγώνα ή εισιτηρίου διαρκείας από τα γραφεία της ΠΑΕ ή από τα εκδοτήρια του γηπέδου.
Ο χρήστης που θα επιλέγει την διαδικτυακή αγορά, θα του έρχεται e-mail με το εισιτήριο και με το barcode θα μπορεί να μπαίνει στο γήπεδο (όπως γίνεται με το εισιτήριο του αεροπλάνου για παράδειγμα).
Την παρουσίαση της σύγχρονης αυτής διαδικτυακής πλατφόρμας έκανε στους εκπροσώπους του τύπου, ο ιδιοκτήτης της ticketcore Μανόλης Ρουσάκης, δείχνοντας την ευκολία της πρόσβασης που μπορεί να έχει σε αυτήν ο κάθε χρήστης του διαδικτύου.
Όπως ανέφερε ο κ. Ρουσάκης, «ξεκινήσαμε μια συνεργασία με την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με μια πλατφόρμα ολοκληρωμένης διαχείρισης εισιτηρίων, που είναι μια από τις υποχρεώσεις της ΠΑΕ με την επάνοδο της στην Σούπερ Λιγκ. Η πλατφόρμα είναι πολύ εύκολη και προσβάσιμη. Ο κάθε χρήστης μπορεί από το κινητό, το τάμπλετ ή τον υπολογιστή του, να κλείσει το εισιτήριο του, με τα απαραίτητα στοιχεία που θα ταυτοποιούν το πρόσωπο, στο οποίο θα ανήκει το εισιτήριο. Ετσι, θα πηγαίνει χωρίς πίεση, άγχος και ουρές στο γήπεδο και θα μπαίνει μέσα».
"Ελεγχόμενη πρόσβαση στο γήπεδο"
Ο υπεύθυνος marketing της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Μανόλης Γουρνιεζάκης αναφέρθηκε στην ελεγχόμενη πρόσβαση που θα υπάρχει φέτος στο γήπεδο, με την τοποθέτηση τουρνικέ σε όλες τις θύρες, αλλά και την ταυτοποίηση όλων των φιλάθλων, που εισέρχονται στο γήπεδο, με βάση το νέο αθλητικό νόμο.
Όπως ανέφερε, ακόμα και με την έκδοση απλού εισιτηρίου πλέον, ο φίλαθλος θα πρέπει να καταθέτει τα προσωπικά του στοιχεία και με αυτόν τον τρόπο, η θέση που καταλαμβάνει στο γήπεδο ταυτοποιείται (θα υπάρχει γνώση δηλαδή, ποιος κάθεται σε αυτήν).
Ακόμη ανέφερε, ότι με βάση την αθλητική νομοθεσία, είναι απαραίτητη η κάρτα φιλάθλου, που θα είναι μόνιμη και θα έχει όλα τα στοιχεία, για τον κάθε φίλαθλο, που θέλει να μπει στο γήπεδο.
Με την επίδειξη της κάρτας, ο φίλαθλος θα παίρνει αμέσως το εισιτήριο του και δεν θα χρειάζεται να συμπληρώνει κάθε φορά, την ειδική φόρμα με τα απαραίτητα στοιχεία που χρειάζονται, καθώς θα έχει ήδη καταχωρηθεί στη βάση δεδομένων της ΠΑΕ.
Ο κ. Γουρνιεζάκης ανέφερε ακόμη, ότι κάθε θέση στο γήπεδο του ΟΦΗ θα πρέπει να είναι ταυτοποιημένη και να υπάρχει γνώση του ατόμου που κάθεται σε αυτήν, ενώ υπογράμμισε ακόμη ότι καμία θέση στο γήπεδο του ΟΦΗ δεν θα είναι δωρεάν, καθώς ακόμη και για τα παιδιά θα υπάρχει πρόβλεψη για παιδικό εισιτήριο, με μια ενδεικτική τιμή, κάτι που θα ανακοινωθεί προσεχώς.
Ενώ στάθηκε ακόμη, στο γεγονός ότι θα υπάρχει ενισχυμένο κύκλωμα παρακολούθησης, κάτι που είναι επιβεβλημένο από την αθλητική νομοθεσία και την Σούπερ Λιγκ.
Όπως τόνισε ο κ. Γουρνιεζάκης, «είμαστε υποχρεωμένοι με βάση το νέο αθλητικό νόμο να κάνουμε κάποια πράγματα με βάση την επιστροφή μας στην Σούπερ Λιγκ. Είμαστε υποχρεωμένοι να τοποθετήσουμε σύστημα ελεγχόμενης πρόσβασης στο γήπεδο μας. Θα υπάρχουν τουρνικέ σε όλες τις θύρες του γηπέδου και ηλεκτρονικό εισιτήριο, για κάθε θέση. Συνδυαστικά με το σύστημα ηλεκτρονικής παρακολούθησης το οποίο επίσης αναβαθμίζεται στο γήπεδο μας».
Ο επί σειρά ετών, υπεύθυνος διαχείρισης των εισιτηρίων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Μανόλης Τζιρίτας, αναφέρθηκε στην σημασία ο κόσμος του ΟΦΗ, να μπει στη διαδικασία αγοράς εισιτηρίων μέσω διαδικτύου και να μην περιμένει πλέον την αγορά εισιτηρίου αγώνα, ή εισιτηρίου διαρκείας πριν από τους αγώνες, στα γκισέ του γηπέδου ή στα γραφεία της ΠΑΕ, καθώς η διαδικασία είναι πλέον χρονοβόρα και θα υπάρχει ταλαιπωρία και μεγάλες ουρές.
Ανέφερε, ότι οι φίλαθλοι του ΟΦΗ θα πρέπει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα να καταχωρηθούν στην βάση δεδομένων της ομάδας και η διαδικασία της έκδοσης εισιτηρίων για αυτούς, να είναι γρήγορη.
Ενώ τόνισε ότι, έχουν ήδη φύγει περίπου 1000 διαρκείας, για την προσεχή χρονιά στην Σούπερ Λιγκ.
Παράλληλα, υπογράμμισε ότι, με τις αλλαγές που έχουν γίνει για την ελεγχόμενη πρόσβαση η χωρητικότητα του γηπέδου του ΟΦΗ, έχει πέσει στις 7.300 θεατές, κάτι που ήταν αναγκαίο να γίνει, λόγω των προαναφερόμενων προϋποθέσεων ασφαλείας».
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.