Στοίχημα αποτελεί για τον Παναθηναϊκό το να μετατρέψει ζεστό το ΟΑΚΑ απέναντι σε Ολυμπιακό και Τσέλσι (και στα υπόλοιπα εμπορικά παιχνίδια), όπως ανέφερε ο Σταμάτης Γαρρής μέσω της εκπομπής «Οι Ρεπόρτερ» του bwinΣΠΟΡ FM 94,6.
Ο διευθυντής επικοινωνίας του «τριφυλλιού» μίλησε για την επιβράβευση της ΠΑΕ στους φιλάθλους που θα δώσουν το «παρών» στο «αιώνιο» ντέρμπι, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να διεκδικήσουν μία πρόσκληση για το προσεχές ματς με τους Λονδρέζους για το Conference League.
Αναλυτικά όσα δήλωσε:
«Όταν λήφθηκε η απόφαση για να παίξει ο Παναθηναϊκός στο ΟΑΚΑ, έπρεπε να γίνουν μία σειρά από ενέργειες για να ζεσταθεί ένα κρύο και αχανές γήπεδο, ώστε να μεταμορφωθεί ζεστό για την ομάδα και να τη βοηθήσει. Αυτό απαιτεί θυσίες. Οικονομικές θυσίες κυρίως. Μπορεί να αναλογιστεί ο καθένας τη διαφορά ενός γεμάτου γηπέδου 65.000 θέσεων, με γενική είσοδο 10 ευρώ και ένα γήπεδο που γεμίζει με μέση τιμή τα 40 ευρώ. Μιλάμε για τετραπλάσια έσοδα για μία ΠΑΕ. Κουμάντο στην τσέπη κανενός δεν μπορούμε να κάνουμε. Από τη στιγμή που ο άνθρωπος βάζει το χέρι στην τσέπη, δηλαδή ο κύριος Αλαφούζος ανέλαβε να καλύψει αυτό το κόστος, το ζητούμενο είναι να κερδηθεί το στοίχημα. Το στοίχημα είναι να έρχεται όσο το δυνατόν περισσότερος κόσμος, τουλάχιστον στα πιο σημαντικά ή εμπορικά ματς», τόνισε μεταξύ άλλων στους 94,6.
Για την απόφαση να επιβραβευθούν όσοι θα πάνε γήπεδο κόντρα στον Ολυμπιακό: «Αυτό ήταν μία ενέργεια που αποφάσισε να κάνει η διοίκηση του Παναθηναϊκού, προκειμένου να δώσει τη δυνατότητα σε όσον το δυνατόν περισσότερο κόσμο γίνεται να έρθει στο ΟΑΚΑ κόντρα στον Ολυμπιακό, αλλά και απέναντι στην Τσέλσι. Είναι πολύ δύσκολο το ΟΑΚΑ, δεν γεμίζει έτσι απλά. Δεν είναι 16.000 της Λεωφόρου ή τις 33.000 της OPAP Arena και του Καραϊσκάκη ή της Τούμπας. Πόσες φορές θυμόμαστε να έχει γεμίσει το ΟΑΚΑ. Δηλαδή, πάμε στη δεκαετία του ’80 και στις αρχές του ’90, όταν και ήταν μια εντελώς διαφορετική υπόθεση η γηπεδική παρουσία στην Ελλάδα. Το βλέπαμε όλοι πολύ διαφορετικά. Από εκεί και πέρα γινόταν σε αγώνες με πολύ μεγάλο διακύβευμα, κυρίως ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Ας μην ξεχνάμε σε ποια εποχή ζούμε, για να είμαστε ρεαλιστές.
Ο κόσμος κόβει από παντού για να βγει ο μήνας, ώστε να ψωνίσει τα βασικά. Πριν λίγα χρόνια ήταν πολύ εύκολο να ανακοινωθεί ένα sold out ευρωπαϊκού ομίλου, για παράδειγμα του Ολυμπιακού ή του ΠΑΟΚ ή της ΑΕΚ. Δεν είναι εύκολο, πολλώ δε μάλλον όταν μιλάμε για το ΟΑΚΑ με τη διπλάσια χωρητικότητα. Άρα πάμε σε αποφάσεις με σκοπό να ενεργοποιήσουμε τα αντανακλαστικά του θεατή. Να αφαιρέσουν το επιχείρημα δεν μπορώ να δώσω 40, 50 ή παραπάνω ευρώ για έναν αγώνα. Κάπως έτσι προέκυψε η απόφαση να δοθεί το κίνητρο βρεθεί στο γήπεδο αύριο, να διεκδικήσει μία από τις 40.000 προσκλήσεις για το ματς την Τσέλσι. Αυτή η διαδικασία της εξαργύρωση θα κρατήσει μόνο μία ημέρα. Αυτό θα γίνει την Τρίτη, θα διαρκέσει ένα 24ωρο. Θα υπάρξει απόλυτη χρονική προτεραιότητα. Οπότε, όποιος προλάβει…».
Για την αλλαγή πολιτικής της ΠΑΕ με σκοπό να φέρει πιο κοντά τον κόσμο: «Θα συμφωνήσω απόλυτα. Θυμόμαστε ότι στον αγώνα με τη Λανς, πολλοί εξεπλάγησαν πολλοί για την απόφαση της γενικής εισόδου των 10 ευρώ. Κάποιοι την επέκριναν, άλλοι τη χλεύασαν. Το τέλος της ημέρας βρήκε τον Παναθηναϊκό να έχει πετύχει το απόλυτο. Δηλαδή να προκριθεί επί μίας σπουδαίας γαλλικής ομάδας, να γεμίσει το γήπεδο του, με μία από τις τρεις κορυφαίες επιδόσεις στο Conference League νομίζω, αλλά και να στείλει ωραίες εικόνες που ταξίδεψαν σε όλον τον κόσμο μέσω του διαδικτύου. Ήρθαν πολλές οικογένειες στο ΟΑΚΑ, πολλές γυναίκες, πολύ φρέσκο κόσμο. Όχι μόνο τον γηπεδικό κόσμο.
Όταν λήφθηκε η απόφαση για να παίξει ο Παναθηναϊκός στο ΟΑΚΑ, έπρεπε να γίνουν μία σειρά από ενέργειες για να ζεσταθεί ένα κρύο και αχανές γήπεδο, ώστε να μεταμορφωθεί ζεστό για την ομάδα και να τη βοηθήσει. Αυτό απαιτεί θυσίες. Οικονομικές θυσίες κυρίως. Μπορεί να αναλογιστεί ο καθένας τη διαφορά ενός γεμάτου γηπέδου 65.000 θέσεων, με γενική είσοδο 10 ευρώ και ένα γήπεδο που γεμίζει με μέση τιμή τα 40 ευρώ. Μιλάμε για τετραπλάσια έσοδα για μία ΠΑΕ. Κουμάντο στην τσέπη κανενός δεν μπορούμε να κάνουμε. Από τη στιγμή που ο άνθρωπος βάζει το χέρι στην τσέπη, δηλαδή ο κύριος Αλαφούζος ανέλαβε να καλύψει αυτό το κόστος, το ζητούμενο είναι να κερδηθεί το στοίχημα. Το στοίχημα είναι να έρχεται όσο το δυνατόν περισσότερος κόσμος, τουλάχιστον στα πιο σημαντικά ή εμπορικά ματς».
Ακούστε τη συνέντευξη του υπεύθυνου επικοινωνίας της ΠΑΕ Παναθηναϊκός:
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.