Μπορεί η αναφορά στο όνομα του Φορτούνη να έκλεψε την παράσταση στην κοπή της πίττα των Ακαδημιών του Ολυμπιακού, ωστόσο μεγάλη σημασία έχει η νέα προσπάθεια που γίνεται στο τμήμα αυτό, ορισμένα σημεία της οποίας ανακοίνωσε σήμερα ο Βαγγέλης Μαρινάκης.
Την αποχώρηση του Αλέκου Αλεξανδρή, ακολούθησε η ανάληψη καθηκόντων από τον Χαράλαμπο Ζελενίτσα, αλλά και του Ντάρκο Κοβάσεβιτς ως τεχνικού διευθυντή των Ακαδημιών.
Ωστόσο, ο Βαγγέλης Μαρινάκης προανήγγειλε και άλλες αλλαγές οι οποίες σύντομα θα γίνουν γνωστές.
Κάποιες από αυτές, όμως, αποκάλυψε σήμερα ο ισχυρός άνδρας του Ολυμπιακού.
Από… σήμερα οι προπονητές και οι γυμναστές της πρώτης ομάδας του Ολυμπιακού ασχολούνται και τα τμήματα των Ακαδημιών. Σκοπός αυτού –εκτός από το να υπάρχει μεγαλύτερη προσοχή στα παιδιά των ακαδημιών- είναι η πρόθεση που υπάρχει το πρόγραμμα τρόπου εκγύμνασης και προπόνησης της «πρώτης» ομάδας να ακολουθείται πιστά και από τις ομάδες των νέων.
Ως συνέπεια αυτού θα είναι και το σύστημα με το οποίο αγωνίζεται η επαγγελματική ομάδα από τον Ερνέστο Βαλβέρδε να μπορεί να υιοθετηθεί από την ομάδα των νέων στο αντίστοιχο πρωτάθλημα και από όλα τα τμήματα των ακαδημιών ποδοσφαίρου.
Η βαρύτητα που δίνεται στα τμήματα ακαδημιών του Ολυμπιακού είναι ακόμη μεγαλύτερη από αυτή που δινόταν -καθώς όπως τονίζουν από την ΠΑΕ- στόχος είναι στην πρώτη ομάδα ο αριθμός των Ελλήνων να είναι αρκετά μεγαλύτερος από αυτόν των τελευταίων ετών.
Κάτι τέτοιο προέκυπτε το τελευταίο χρονικό διάστημα από τις κινήσεις απόκτησης Ελλήνων που έγιναν -και γίνονται- αλλά και από τη δήλωση του Βαγγέλη Μαρινάκη στην κοπή τις πίττας...
«Χθες βράβευσα δύο παιδιά. Επιτυχία θεωρώ να είναι σε λίγα χρόνια να βραβεύσω έξι-επτά παιδιά που θα είναι από τις ακαδημίες μας και να παίζουν στην πρώτη ομάδα. Θέλουμε πρωταθλήματα αλλά και να ‘’βγάλουμε’’ παιδιά που θα αγωνίζονται στον Ολυμπιακό, θα πονάνε τη φανέλα και τα τρέφουν ιδιαίτερα συναισθήματα για την ομάδα», τόνισε…
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.