Γαλλία

Σε πτωτική πορεία οι πωλήσεις και τα social media της Παρί Σεν Ζερμέν

Οι αποχωρήσεις των μεγάλων σταρ της γαλλικής ομάδας έχουν αντίκρισμα στις πωλήσεις εμφανίσεων και στην απήχηση των social media του κλαμπ.

Η Παρί Σεν Ζερμέν δεν κατάφερε τα προηγούμενα χρόνια να φτάσει στην κατάκτηση ενός Champions League, όμως σε οικονομικό επίπεδο αποτέλεσε ένα από τα ισχυρότερα brand στο ποδόσφαιρο.

Οι πωλήσεις των εμφανίσεων της ομάδας ήταν σε τοπ επίπεδο, μαζί με τη Ρεάλ Μαδρίτης και τη Μάντσεστερ Γιουνάτεντ.

Οι περιοδείες του γαλλικού κλαμπ σε Ασία και ΗΠΑ ήταν sold out, λόγω της παρουσίας των Λιονέλ Μέσι, Κιλιάν Εμπαπέ και προηγουμένως του Ντέιβιντ Μπέκαμ ή του Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς.

Πλέον το ρόστερ δεν διαθέτει ποδοσφαιριστές τέτοιου βεληνεκούς και δεν είναι το ίδιο ελκυστικό σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν.

Αυτό, όπως γίνεται αντιληπτό, έχει άμεσο αντίκτυπο στα social media του κλαμπ, όπου την τοπ εποχή έφτασε τα 70 εκατ. θαυμαστές στο Instagram και τώρα αριθμεί 63 εκατ. ακόλουθους το συγκεκριμένο προφίλ.

Παράλληλα, σημειώνεται πτώση στις πωλήσεις των εμφανίσεων της ομάδας, ενώ έχουν μειωθεί κοντά στο μισό (από 74 στα 38) τα αιτήματα για διαπιστεύεις από δημοσιογράφους από διάφορα σημεία του πλανήτη, ενώ η παρουσίαση του Μέσι είχε σπάσει όλα τα ρεκόρ με 144 ρεπόρτερ να δίνουν το παρών στην υποδοχή του Αργεντινού σταρ.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x