Σε πρώιμο στάδιο βρίσκονται οι ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων supermarket στην Ελλάδα, καθώς μόλις το 25% των online αγοραστών (25%) δηλώνει πως έχει κάνει – κάπως συστηματικά – διαδικτυακές αγορές αυτού του είδους. Αυτό σχετίζεται με την πλούσια σε εμπειρίες αγορά προϊόντων στο περιβάλλον των φυσικών καταστημάτων σούπερ-μάρκετ, στη δυσκολία επιλογής (π.χ. φρέσκα προϊόντα), αλλά και στο υψηλό κόστος στην παράδοση των προϊόντων που παραγγέλνονται online. Ωστόσο, τα ποσοστά ...
Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.