Γενικά

Πετρελαιοκίνητο Opel Astra 1.6 CDTI με κατανάλωση 3,7 λίτρα

Μετά το ντεμπούτο του στο Zafira Tourer, ο νέος, αθόρυβος πετρελαιοκινητήρας προστίθεται τώρα στην καρδιά της οικογένειας μοντέλων Opel προσφέροντας υψηλές και καθαρές επιδόσεις.

Ο 1.6 CDTI - 136 hp και μέγιστη ροπή 320 Nm διατίθεται τώρα με τις εκδόσεις: Astra hatchback, Astra notchback και Astra Sports Tourer. Αποδίδει εξαιρετική ισχύ με ελάχιστο θόρυβο, ενώ καταναλώνει μόλις 3,9 λίτρα / 100 χλμ. στη διαδικασία δοκιμών NEDC (Νέος Ευρωπαϊκός Κύκλος Οδήγησης). Η έκδοση των 110 hp του αθόρυβου turbo diesel που παρουσιάζεται στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, 6 – 16 Μαρτίου, είναι ακόμα πιο καθαρή και οικονομική. Στο νέο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, αυτός ο κινητήρας χρειάζεται μόνο 3,7 λίτρα / 100 χλμ. και με εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 97 γρ./χλμ., καταρρίπτει το όριο των 100 γρ.

Πολιτισμένος, αθόρυβος πετρελαιοκινητήρας: 1.6 CDTI με 3,9 λίτρα / 100 χλμ. και 320 Nm

Μία νέα πρόταση diesel για τα Astra hatchback, notchback και Sports Tourer είναι ο νέος 1.6 CDTI με 136 hp. Τα διάφορα επίπεδα ισχύος της αλουμινένιας υπερτροφοδοτούμενης μονάδας νέας γενιάς θα αντικαταστήσουν διαδοχικά τους κινητήρες με κυβισμό 1.700 κ. εκ., προαναγγέλλοντας μία νέα εποχή στην οικογένεια πετρελαιοκινητήρων Opel.

Ο εξαιρετικά αποδοτικός, αθόρυβος diesel της Opel είναι η πρώτη κινητήρια μονάδα της οικογένειας Astra που ήδη πληροί τις μελλοντικές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6. Είναι ο καθαρότερος diesel που έχει κατασκευάσει ποτέ η Opel. Ο κινητήρας έχει τις χαμηλότερες εκπομπές θορύβων και κραδασμών στην κατηγορία χάρη στη βελτιστοποιημένη σχεδίαση των εξαρτημάτων του, την αποδοτική διαδικασία καύσης με πολλαπλό ψεκασμό και τα πρόσθετα ηχομονωτικά μέτρα. Το αποτέλεσμα είναι απόλυτα πειστικό. Ο νέος 1.6 CDTI της Opel είναι ο πιο αθόρυβος diesel στην κατηγορία του, και εύλογα η λειτουργία του αποκαλείται ‘ψίθυρος’. Άλλοι παράγοντες που συμβάλλουν στις ισχυρές και καθαρές επιδόσεις του είναι το υψηλής πίεσης σύστημα common rail και η μετεπεξεργασία καυσαερίων με παγίδευση των οξειδίων του αζώτου-Lean NOx Trap (LNT). Μαζί με τον υπερσυμπιεστή VTG (με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας) που επιτρέπει δυναμική απόκριση, αποτελούν τα βασικά τεχνικά στοιχεία του κινητήρα.

Διαβάστε περισσότερα για το μοτέρ αλλά και για το νέο, με κάτω από 100 γρ./χλμ. εκπομπές, στο www.driveandtravel.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x