Η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε ένα παπί με χαρακτηριστικά μοτοσικλέτας, τα οποία ανακαλύπτεις με το που πατήσεις τη μίζα και κάνεις τα πρώτα μέτρα στη σέλα του.
Η στιβαρή αίσθηση είναι αποτέλεσμα των διπλών πλακών τιμονιού, του ατσάλινου σωληνωτού πλαισίου και της πιο σκυφτής από τα παπιά θέσης οδήγησης ώστε τα χέρια να πιάσουν τα clip-on.
Αφού βρεθείς σε αυτή την πιο αγωνιστική θέση, αντιλαμβάνεσαι πως δεν είναι καθόλου κουραστική αφού τα πόδια στηρίζονται εύκολα στο μικρό πλαστικό καπάκι (με κλειδαριά) του ρεζερβουάρ των 5,2 λίτρων. Έτσι ακόμη και στο έντονο και υπερ-αρκετό για το Athlete φρενάρισμα που προσφέρουν τα δύο δισκόφρενα τύπου μαργαρίτα (290 χιλ. με δαγκάνα δύο εμβόλων μπροστά, 220 χιλ. με ενός εμβόλου δαγκάνα πίσω), εσύ μένεις ατάραχος στη θέση σου κατεβάζοντας ταχύτητες στο αψεγάδιαστης λειτουργίας 4-τάχυτο κιβώτιο ή παίζοντας με το πίσω λάστιχο. Το σετ ελαστικών (70/90-17 μπροστά, 80/90-17 πίσω) είναι το μόνο που αρχικά θα θέλατε να αναβαθμίσετε, αντικαθιστώντας τα νάιλον IRC πρώτης τοποθέτησης.
Με όλα τα παραπάνω, συνεργάζονται ένα τηλεσκοπικό πιρούνι και ένα οριζόντιο -παρακαλώ - uni-track αμορτισέρ που εδράζεται στην ενισχυτική γέφυρα του ψαλιδιού. Το πακέτο των αναρτήσεων, πραγματικά δεν δυσκολεύεται πουθενά περνώντας τις κακοτεχνίες των δρόμων απροβλημάτιστα και καλύτερα ακόμη κι από μοτοσικλέτες μεγαλύτερων κατηγοριών.
Τώρα, αν οι δρόμοι είναι ανοιχτοί, ο 125 κ. εκ. αερόψυκτος, 4χρονος, μονοκύλινδρος κινητήρας με τις 2 βαλβίδες, το καρμπυρατέρ της Keihin, τα 10 άλογα στις 8.000 σ.α.λ. (8,6 Nm / 6.000 σ.α.λ.) και την κατανάλωση των 2,8 λίτρων/100χλμ. σε ταξιδεύει με πάνω από 100 χλμ./ώρα.
Αν οι δρόμοι είναι μποτιλιαρισμένοι, το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, τα 104 κιλά (γεμάτο) και το DNA παπιού σε βγάζουν από την κίνηση στο πι και φι.
Κι αν βρεις στροφιλίκι, το Athlete σε προκαλεί να ανακαλύψεις γιατί το βάφτισαν έτσι.
Στις λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά, είναι αδιανόητα υπέροχο να μη χρειάζεται να ξε-καβαλήσεις στο βενζινάδικο, να χωράς το κολατσιό σου και γάντια ή αδιάβροχο κάτω από τη σέλα, να υπάρχει -κι ας μην τη χρησιμοποιήσεις- η μανιβέλα και να έχει αυτόματη επαναφορά το τσοκ.
Αν, λοιπόν, θες ένα μοτοσικλετάκι που μπορεί να σε βάλει σε street fighter mode, αλλά να είναι πρακτικό και οικονομικό όσο ένα παπί, τα 2.090 ευρώ του Kawasaki Athlete σου αγοράζουν πολύ περισσότερα από αυτά που νομίζεις.
Δοκιμή: Μιχάλης Ρούσσος
Φωτό: Flip in Focus
Δείτε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.