Στην ιστορία πέρασε και το έβδομο γκραν πρι του πρωταθλήματος της Formula 1, το οποίο πραγματοποιήθηκε στην πίστα του Καναδά.
Ομάδες και πιλότοι τις επόμενες τρεις εβδομάδες αναμένεται να ανασυγκροτηθούν και να γεμίσουν μπαταρίες, δεδομένου ότι θα επιστρέψουν στη δράση στα τέλη Ιουνίου (28-30/6).
Το sport-fm.gr σας παρουσιάζει την κατάσταση του πρωταθλήματος.
Οι συνήθεις ύποπτοι
Οι πιλότοι που βρίσκονται στις πρώτες δύο θέσεις του πρωταθλήματος μόνο έκπληξη δεν προκαλούν. Μετά το γκραν πρι του Καναδά φαίνεται πως θα αρχίσει ξανά ο… κλεφτοπόλεμος μεταξύ των Σεμπάστιαν Φέτελ και Φερνάντο Αλόνσο, με τον Γερμανό να προηγείται.
Μετά το έβδομο γκραν πρι της σεζόν ο Σεμπάστιαν Φέτελ οδηγεί την κούρσα του πρωταθλήματος, έχοντας τρεις νίκες και σχεδόν σταθερή παρουσία στο βάθρο, εκτός από τους αγώνες σε Κίνα και Ισπανία όπου είχε πλασαριστεί τέταρτος.
Το γκραν πρι του Μόντρεαλ ήταν κομβικό σημείο για τον Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός με τη δεύτερη θέση του, προσπέρασε στο κυνήγι του τίτλου τον Κίμι Ραϊκόνεν και απέχει 36 βαθμούς από την κορυφή, με τη Ferrari να δείχνει ανταγωνιστική κατά τη διάρκεια των αγώνων και υποτονική στις κατατακτήριες δοκιμές.
Αυτός είναι και ο λόγος που ο Αλόνσο βρίσκεται στη δεύτερη θέση, δεδομένου ότι η υψηλότερη θέση που έχει εκκινήσει είναι η τρίτη (Μαλαισία, Κίνα, Μπαχρέιν) και η χαμηλότερη η έκτη (Μονακό και Καναδάς).
Ευχάριστη έκπληξη
Από την περσινή σεζόν, όταν και επέστρεψε στο πρωτάθλημα της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού, είχε δείξει τις προθέσεις του ο Κίμι Ραϊκόνεν. Ο “Iceman” βρίσκεται στην τρίτη θέση του πρωταθλήματος, έχοντας μία νίκη και τρεις παρουσίες στο δεύτερο σκαλί του βάθρου (Κίνα, Μπαχρέιν, Ισπανία).
Μάλιστα, ο πιλότος της Lotus στον Καναδά ισοφάρισε το ρεκόρ του Μίκαελ Σουμάχερ, τερματίζοντας εντός βαθμολογούμενης δεκάδας σε 24 διαδοχικά γκραν πρι.
Ομάδα ενός γύρου!
Αν τα γκραν πρι διαρκούσαν μόνο ένα γύρο, τότε η Mercedes θα ήταν από τώρα πρωταθλήτρια! Οι Λιούις Χάμιλτον (1) και Νίκο Ρόσμπεργκ (3) έχουν τέσσερις πολ ποζίσιον στα εφτά γκραν πρι, ενώ μόνο μία φορά έχουν μετουσιώσει την εκκίνηση από την πρώτη θέση σε καρό σημαία (Ρόσμπερκ, Μονακό).
Ωστόσο, η φθορά των ελαστικών κατά τη διάρκεια των αγώνων είναι η αιτία που οι πιλότοι της Mercedes δεν έχουν καταφέρει να ανέβουν περισσότερες φορές στο πρώτο σκαλί του βάθρου.
Και οι… άστατοι…
Το πέρασμα τους από το τρίτο σκαλί του βάθρου έχουν κάνει και οι… άστατοι Φελίπε Μάσα και Ρομάν Γκροσάν. Ο Βραζιλιάνος πιλότος είδε την καρό σημαία τρίτος στην Ισπανία, δείχνοντας περισσότερο ανταγωνιστικός τη φετινή σεζόν.
Από την άλλη, ο… επιπόλαιος Γκροσάν πλασαρίστηκε τρίτος στον αγώνα του Μπαχρέιν.
Από το κακό στο χειρότερο
Μία από τις χειρότερες σεζόν της διανύει η McLaren. Στο Μόντρεαλ η βρετανική ομάδα έφτασε στο ναδίρ της, αφού για πρώτη φορά μετά το 2009 ολοκλήρωσε αγώνα χωρίς να βαθμολογηθεί, με τον Σέρχιο Πέρες να βλέπει την καρό σημαία 11ος, μπροστά από τον ομόσταβλό του, Τζένσον Μπάτον.
Τελευταία φορά που η McLaren είχε μηδενική συγκομιδή ήταν στο γκραν πρι του Άμπου Ντάμπι το Νοέμβριο του 2009, όταν πίσω από το τιμόνι βρίσκονταν οι Λιούις Χάμιλτον και Χέικι Κοβαλάινεν, με τον τελευταίο να τερματίζει 11ος και τον Βρετανό να εγκαταλείπει με πρόβλημα στα φρένα.
Αναλυτικά η βαθμολογία των πιλότων:
1. Σεμπάστιαν Φέτελ, 132: 3ος Αυστραλία, 1ος Μαλαισία, 1ος Μπαχρέιν, 2ος Μονακό, 1ος Καναδά (4ος Κίνα και Ισπανία)
2. Φερνάντο Αλόνσο, 96: 2ος Αυστραλία, 1ος Κίνα, 1ος Ισπανία, 2ος Καναδά (Εγκατάλειψη Μαλαισία, 8ος Μπαχρέιν, 7ος Μονακό)
3. Κίμι Ραϊκόνεν, 88: 1ος Αυστραλία, 2ος Κίνα, 2ος Μπαχρέιν, 2ος Ισπανία (7ος Μαλαισία, 10ος Μονακό, 9ος, Καναδάς)
4. Λιούις Χάμιλτον, 77: 3ος Μαλαισια, 3ος Κίνα, 3ος Καναδά
5. Μαρκ Γουέμπερ, 69 : 2ος Μαλαισια, 3ος Μονακό
6. Νίκο Ρόσμπεργκ, 57 : 1ος Μονακό
7. Φελίπε Μάσα, 49: 3ος Ισπανία
8. Πολ Ντι Ρέστα, 34
9. Ρομέιν Γκροσάν, 26: 3ος Μπαχρέιν
10. Τζένσον Μπάτον, 25
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.