Περίπου το 1/3 των Βρετανών (31%) νοιώθει συνεπαρμένο από ταξίδι σε έναν προορισμό, ενώ ένας στους πέντε (19%) δηλώνει ότι ενθουσιάζεται περισσότερο με τη διαδικασία των κρατήσεων των διακοπών και ένα 10% από τη διαδικασία επιλογής του προορισμού.
Ο σχεδιασμός και η προετοιμασία του ταξιδιού είναι αρκετά για να φτιάξουν τη διάθεση των Βρετανών σύμφωνα με τα στοιχεία της Έρευνας για τις Διακοπές στη Βρετανία, που διανεργήθηκε από την Teletext Holidays. Σχεδόν το 1/3 (31%) χαίρεται καθώς ταξιδεύει προς τον προορισμό, το 19% όταν κάνει τις τελικές κρατήσεις και το 10% όταν επιλέγει τον προορισμό των διακοπών του.
Το 23% κάνουν την κράτηση δύο μήνες πριν το ταξίδι, ενώ πάνω από τα 2/3 (67%) ολοκληρώνουν τις κρατήσεις έξι μήνες πριν τις διακοπές τους. Από αυτούς, το 12% ψάχνουν τα προσφορές της τελευταίας στιγμής και αγοράζουν το πακέτο των διακοπών τους έναν μήνα πριν το ταξίδι τους. “Υπάρχουν προσφορές μέχρι και την τελευταία στιγμή. Εμείς θέλουμε να ενθαρρύνουμε αυτούς που κανονικά θα έκλειναν πιο μπροστά τις διακοπές τους να έχουν τα μάτια τους ανοικτά μέχρι την τελευταία στιγμή για προσφορές”, δήλωσε η Amy Patel της Teletext Holidays
Οι άνδρες είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση σε μία προσφορά της τελευταίας στιγμής, ενώ οι γυναίκες είναι πιο πιθανό να “κλείσουν” τις διακοπές τους ακόμα και έναν χρόνο πριν. Αν και ο μέσος Βρετανός δαπανά 554.40 λίρες ανά άτομο στις διακοπές του, είναι σημαντικό να σημειωθεί πως περίπου 45% των Βρετανών τουριστών ξοδεύουν £400 ή και λιγότερα. Οι δαπάνες του μόλις 17% ξεπερνούν τις 800 λίρες. Αυτό αποδεικνύει ότι οι οικονομικές διακοπές χωρίς πολυτέλειες και υπερβολές είναι η επιλογή της πλειοψηφίας των Βρετανών.
Παρ’ όλα αυτά, σχεδόν το 1/3 των Βρετανών (31%) αναφέρει πως αισθάνονται σαν να τους “έγδαραν” κατά την κράτηση. Οι οικογένειες προσέχουν περισσότερο τον προϋπολογισμό τους και αισθάνονται περισσότερο εξαπατημένες από τους υπόλοιπους. “Το value for money είναι πραγματικά σημαντικό για τους πελάτες μας. Γι’αυτό άλλωστε η νέα μας διαφημιστική καμπάνια αναφέρει ‘Οι Καλύτερες Διακοπές... Οι Καλύτερες Τιμές’, που διασφαλίζει πως οι τιμές στην ιστοσελίδα του γραφείου μας είναι οι καλύτερες διαθέσιμες των προμηθευτών / συνεργατών μας”, δήλωσε η Amy Patel.
Η έρευνα που διενεργήθηκε από την Teletext Holidays παρουσιάζει τους πιο δημοφιλείς προορισμοί για οικογένειες εκτός Βρετανίας:
- Ισπανία
- Γαλλία
- ΗΠΑ
- Ελλάδα
- Ιταλία
Οι πιο δημοφιλείς πόλεις για τους Βρετανούς είναι:
- Βαρκελώνη
- Παρίσι
- Δουβλίνο
- Ρώμη
- Άμστερνταμ
Και οι πιο δημοφιλείς παραλιακοί προορισμοί για τους Βρετανούς είναι:
- Βαρκελώνη (Ισπανία)
- Φλόριδα (ΗΠΑ)
- Μπενιντόρμ (Ισπανία)
- Σαν Φρανσίσκο (ΗΠΑ)
- Σίδνεϋ (Αυστραλία)
Πηγή: TravelDailyNews
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.