Το αποτέλεσμα αυτό επιτεύχθηκε παρά το γεγονός ότι τα νέα Audi A4, Q7 και R8 δεν ήταν διαθέσιμα ταυτόχρονα σε όλες τις αγορές του κόσμου.
Η Audi ήταν η πιο επιτυχημένη premium μάρκα σε Ευρώπη και Κίνα ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο οι πωλήσεις αυξήθηκαν με διπλάσιο ρυθμό. Τον Δεκέμβριο, 158.450 πελάτες παγκοσμίως, επέλεξαν την Audi αυξάνοντας τις πωλήσεις της κατά 5,6%...
www.driveandtravel.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.