Τα επίπεδα επιδόσεων του νέου ελαστικού επιβεβαιώνονται ξεκάθαρα και από το γεγονός ότι είναι το μοναδικό με έγκριση τύπου για πρώτη τοποθέτηση σε εξαιρετικά οχήματα όπως η Ferrari 458 Speciale, η Mercedes SLS AMG Black Series και η Porsche 918 Spyder. Ενώ οι επιδόσεις του αποδείχθηκαν και στο Nurburgring όπου πραγματοποιήθηκε ρεκόρ γύρου πέρυσι από την 918 Spyder και πολύ πρόσφατα από το Seat Leon Cupra 280, και οι δύο με στάνταρ έκδοση του συγκεκριμένου ελαστικού.
Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, δηλαδή το Pilot Sport Cup+, το νέο ελαστικό διαρκεί έως και 50 % περισσότερο στην πίστα και εξασφαλίζει ακόμη καλύτερο χρόνο ανά γύρο χάρη στην τεχνολογία που αναπτύχθηκε από αγώνες όπως οι 24 ώρες του Le Mans. Αυτές οι βελτιώσεις στις επιδόσεις επιτεύχθηκαν χωρίς συμβιβασμούς σε άλλους τομείς, και αποτελούν αντιπροσωπευτικό παράδειγμα στην στρατηγική Michelin Total Performance.
Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.