Γενικά

Νέα εμπορικά μοντέλα και κέρδη οι στόχοι της Seat έως το 2025

Στόχος η επίτευξη βιώσιμης κερδοφορίας. Μοντέλα με υψηλά περιθώρια κέρδους, ικανοποιημένοι πελάτες, ο καλύτερος εργοδότης στην Ισπανία: οι τρεiς πυλώνες της εμπορικής στρατηγικής SEAT.

Τη στρατηγική της SEAT μέχρι το 2025, με βάση την οποία θα διασφαλιστεί ο απώτερος στόχος μίας βιώσιμης κερδοφορίας, παρουσίασαν ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της SEAT Dr. Francisco Javier Garcia Sanz και ο νέος Πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής της SEAT Luca de Meo, στα 550 στελέχη και διευθυντές αγορών όπου δραστηριοποιείται η SEAT.

Οι τρεις πυλώνες στους οποίους θα επικεντρωθεί η στρατηγική της SEAT είναι: η παραγωγή μοντέλων που απευθύνονται σε αναπτυσσόμενες εμπορικά κατηγορίες με αυξημένα περιθώρια κέρδους, η προτεραιότητα στην ικανοποίηση του πελάτη και η ανάδειξη της εταιρείας ως τον καλύτερο εργοδότη στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ισπανία...

www.driveandtravel.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x