Γενικά

Νέα διεθνής στρατηγική Marketing Volvo

Στόχος η ψηφιακή κυριαρχία της Volvo μέσα από νέα διαδικτυακά κανάλια Marketing.

Η Volvo Cars ανακοινώνει το “Volvo Way to Market”. Μια εντελώς νέα διεθνή στρατηγική Marketing που θα της επιτρέψει την επικοινωνία, προώθηση και πώληση των μοντέλων της με τρόπους που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί μέχρι σήμερα στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου.
Ο Αλαίν Βισσέρ (Alain Visser), ανώτερος αντιπρόεδρος Marketing, Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών της Volvo Cars, έδωσε το στίγμα της νέας στρατηγικής: «Η αγορά του αυτοκινήτου είναι ένας από τους πιο συντηρητικούς και λιγότερο εξελιγμένους τομείς της παγκόσμιας αγοράς. Για δεκαετίες, το Marketing του αυτοκινήτου χρησιμοποιούσε συγκεκριμένες μεθόδους που κυριαρχούσαν σε ολόκληρη την αγορά. Η Volvo Cars επιλέγει να αμφισβητήσει αυτή τη λογική και να υιοθετήσει μια στρατηγική που θα ανταποκρίνεται στις δικές της ανάγκες.»

Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x