Για ακόμη μία φορά, σε ακόμη μία έκθεση οι κατασκευαστές αυτοκινήτων προσπαθούν να δώσουν ένταση στο ρεύμα της εποχής. Αν υποθέσουμε πως μία τάση προς κάτι διαμορφώνει μία μόδα, τότε αυτή (η τάση) για τις αυτοκινητοβιομηχανίες είναι η ανακάλυψη νέων πεδίων που θα αναζωογονήσουν το ενδιαφέρον διαμορφώνοντας νέα προοπτική (η μόδα) για το αγοραστικό κοινό. Βλέπετε, οι συνθήκες είναι εντελώς διαφορετικές αυτή την περίοδο και με τις πωλήσεις στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων ετών οι εταιρίες πρέπει να δημιουργήσουν «νέο ρεύμα».
Όπως επισημαίνει και η «New York Times» οι νέοι ενδιαφέρονται όλο και λιγότερο για τα αυτοκίνητα με δυνατούς κινητήρες στρεφόμενοι κυρίως προς πιο «πράσινες» λύσεις με προηγμένη τεχνολογία. Σίγουρα πολλοί από αυτούς εντυπωσιάζονται στην ιδέα της απόκτησης ενός ηλεκτρικού ή ηλεκτροϋβριδικού αυτοκινήτου και θα ήταν πρόθυμοι να τα συνδυάσουν με ελκυστικά gadget διαδικτύωσης και τηλεματικής.
Ήδη έχουμε δει μέχρι και εφαρμογές για να «ποστάρει» ή «τουϊτάρει» κανείς από το αυτοκίνητο του ενώ οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν «πέσει με τα μούτρα» σε επιμέρους τεχνολογίες που από τις αρχές της επόμενης δεκαετίας κατευθύνουν προς την ημιαυτόνομη και στην συνέχεια αυτόνομη οδήγηση (autonomous ή automated driving).
Πέραν τούτου, οι εταιρίες αναμένεται να επαναφέρουν την τάση των οχημάτων με ενεργειακές κυψέλες (fuel cells) μιας και τα μπαταριοκίνητα έχουν αρχίσει να αναλώνονται γύρω από πρακτικά ζητήματα (αυτονομία, χρόνος φόρτισης, κόστος μπαταριών) για τα οποία θα πάρει αρκετά χρόνια για να επιλυθούν. Ακόμη περισσότερα θα πάρει και για τα υδρoγονοκίνητα με κυψέλες τα οποία όμως όπως και να το κάνουμε αποτελούν το επικρατέστερο σενάριο της μελλοντικής αυτοκίνησης με την Toyota να ετοιμάζεται το 2015. Περισσότερα - πηγή: caroto.gr
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.