Επικαιρότητα

Με νέες τεχνολογίες η προβολή του ελληνικού τουρισμού

Η διαφημιστική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό, έχει φύγει από τα στερεότυπα του παρελθόντος και την κλασική διαφήμιση στα έντυπα Μέσα. Πλέον αξιοποιεί καλύτερα τις δυνατότητες του Διαδικτύου.

Τη σημασία της τεχνολογίας για την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού, την υιοθέτησή της στο στρατηγικό σχέδιο του Υπουργείου και την ευρύτατη αξιοποίηση κάθε νέας εφαρμογής της, επισήμανε η υπουργός τουρισμού σε ομιλία της σε εκδήλωση με θέμα «On-line Marketing- νέα εργαλεία: Προκλήσεις και Προοπτικές».

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και εντάσσεται στο πλαίσιο της Άτυπης Συνόδου Υπουργών Τουρισμού η οποία εστίασε στον παράκτιο και θαλάσσιο τουρισμό και σήμερα στις τεχνολογικές εφαρμογές που προωθούν τον τουρισμό.

Στην ομιλία της η υπουργός, επικαλέστηκε την γνώμη ειδικών που αναφέρουν πώς η τεχνολογία της επικοινωνίας και της πληροφορίας ταιριάζει απόλυτα στον τουρισμό και τόνισε ότι όποιος ασχολείται με τον τομέα πρέπει να γνωρίζει κάθε νέα εφαρμογή και πρόγραμμα.

Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x