Ο διαγωνισμός αφορούσε στην επιλογή 22 παιδιών, 7-9 ετών, τα οποία συνόδεψαν τους ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού και της Benfica στο μεταξύ τους αγώνα στα πλαίσια της 4ης αγωνιστικής του UCL, την Τρίτη 5/11/2013.
Ο διαγωνισμός δημιουργήθηκε εξ’ ολοκλήρου από το Novasports.gr και έτρεξε σε ειδικά διαμορφωμένη σελίδα. Για τις ανάγκες επικοινωνίας του διαγωνισμού, χρησιμοποιήθηκαν όλα τα μέσα της Nova (TV, Digital & Social media), με αποτέλεσμα την μεγάλη αναγνωρισιμότητα της ενέργειας και την κάλυψη του κοινού στόχος μέσα στο στενό χρονικό διάστημα των δύο εβδομάδων.
Πιο αναλυτικά:
-Δημιουργήθηκε ειδικό trailer και κάρτα για τη συμμετοχή στον διαγωνισμό και έγιναν πολλαπλές αναφορές από τις αθλητικές εκπομπές των καναλιών Novasports.
-Πραγματοποιήθηκε digital επικοινωνία η οποία περιελάμβανε δημοφιλή formats, όπως banners και background skins.
-Έγινε εκτεταμένη χρήση των Social Media μέσω posts.
-Πραγματοποιήθηκε αποστολή newsletters, Δελτίων Τύπου και ειδικών άρθρων σε επιλεγμένες ιστοσελίδες.
Κατά την διάρκεια του διαγωνισμού, ο οποίος κράτησε δύο εβδομάδες, περισσότεροι από 365.000 μοναδικοί χρήστες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την ενέργεια, μέσα από την digital επικοινωνία, ενώ μέσα από τη μεγάλη δημοσιότητα και κάλυψη των αθλητικών καναλιών Novasports αλλά και των κινηματογραφικών καναλιών Novacinema, γνωστοποιήθηκε σε χιλιάδες τηλεθεατές.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.