Γενικά

Κοίτα τι μπορεί να πάθεις

Διαφήμιση με σκοπό τη μείωση των ατυχημάτων, αλλά και την… εκπαίδευση των οδηγών επιμελήθηκε διαφημιστικός όμιλος στο Λονδίνο.

Κάποιες φορές ο καλύτερος τρόπος για να καταφέρεις κάτι είναι ο τρόμος.

Αυτό εκμεταλλεύτηκε ένας διαφημιστικός όμιλος του Λονδίνου, ο οποίος μέσω μίας διαφήμισης περνάει το μήνυμα «Μην οδηγείτε αν έχετε πιει».

Το διαφημιστικό εξελίσσεται στην τουαλέτα μιας παμπ, στην οποία οι… επισκέπτες της την ώρα που κοιτάζονταν στον καθρέφτη μία κούκλα έβγαινε από το τζάμι, αναπαριστώντας τι συμβαίνει στον οδηγό ή στον συνοδηγό όταν χτυπάνε στο μπαρμπρίζ κατά τη διάρκεια ατυχήματος.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x