Γενικά

Και η Honda σύστημα αποφυγής συγκρούσεων

Η Volvo έκανε την αρχή με τέτοιο σύστημα, ενώ ακολούθησαν ο όμιλος VW και η Ford.

Σύμφωνα με τη φιλοσοφία της να “προσφέρει περισσότερα οχήματα που προλαμβάνουν τις συγκρούσεις (με υψηλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας) σε περισσότερους οδηγούς”, η Honda δημιούργησε το δικό της "City-Brake Active System", ένα σύστημα αποφυγής ατυχημάτων, το οποίο έχει εντάξει στο "Safety Package".

Το πακέτο αυτό περιλαμβάνει τα καλύτερα συστήματα ενεργητικής αλλά και παθητικής ασφάλειας, όπως: πλευρικούς αερόσακους και αερόσακους οροφής. Με ταχύτητες κάτω των 30 χλμ./ώρα περίπου, το City-Brake Active System εκπέμπει ηχητικές και οπτικές προειδοποιήσεις για τον οδηγό όταν το σύστημα αναγνωρίσει* υψηλό κίνδυνο σύγκρουσης από το ραντάρ λέιζερ που βρίσκεται στο πάνω τμήμα του εμπρός παρμπρίζ. Έτσι ένα ατύχημα μπορεί να αποφευχθεί ή να μετριαστεί η σφοδρότητά του. Εάν ο οδηγός δεν αντιδράσει με κάποιο τρόπο ώστε να μειώσει ταχύτητα, το σύστημα ενεργοποιεί αυτόματα τα φρένα.

Το City-Brake Active System περιλαμβάνει μία λειτουργία που αποτρέπει τη λανθασμένη εκκίνηση. Όταν το όχημα είναι σταματημένο ή κινείται με ταχύτητα κάτω από 10 χλμ./ώρα περίπου, εάν διαπιστωθεί ότι ο οδηγός πιέζει πολύ δυνατά το γκάζι – για παράδειγμα πατήσει κατά λάθος γκάζι αντί φρένου - και υπάρχει εμπόδιο σε απόσταση περίπου τεσσάρων μέτρων μπροστά από το αυτοκίνητο, ο οδηγός θα λάβει ηχητικές και οπτικές προειδοποιήσεις, και το σύστημα θα μειώσει την ισχύ του κινητήρα για να εμποδίσει την προς τα εμπρός κίνηση.

* Ανάλογα με τις οδηγικές και τις καιρικές συνθήκες, το ραντάρ ενδέχεται να μην αναγνωρίζει το όχημα σωστά.


Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x