Γενικά

Ιδού με τι θα τρέξει ο Λεμπ στο WTCC

Ένα μήνα μετά την επιβεβαίωση ότι η Citroen θα συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού το 2014, η γαλλική εταιρεία αποκάλυψε το μοντέλο με το οποίο θα τρέξει ο Σεμπαστιάν Λεμπ.

Πρόκειται για το C-Elysee WTCC, το οποίο έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς της FIA. Αυτό θα είναι το όπλο του 9 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή στα ράλι, που τα αφήνει (τρέχει σε λίγους αγώνες φέτος) ανοίγοντας νέα σελίδα στην καριέρα του.

Το αγωνιστικό βασίζεται στο μεσαίου μεγέθους τετράθυρο C-Elysee, που απευθύνεται σε διεθνείς αγορές, όπως αυτές της Λατινικής Αμερικής, της Μεσογείου, της Κίνας και της Ρωσίας. Ηδη, εμπορικά, το Citroen C-Elysee είναι 30% πάνω από τoν αρχικό στόχο πωλήσεων, με 30.000 παραγγελίες.

«Η επιλογή του C-Elysee ως βάση για WTCC αυτοκίνητό μας αντανακλά ξεκάθαρα την αποφασιστικότητά μας να χρησιμοποιήσουμε την αγωνιστική δράση ως μέσο υποστήριξης της εμπορικής μας ανάπτυξης», τόνισε ο Frederic Banzet, διευθύνων σύμβουλος της μάρκας. «Με γύρους στη Λατινική Αμερική, το Μαρόκο, την Κίνα και τη Ρωσία, το ημερολόγιο του WTCC είναι πραγματικά ένα μεγάλο πλεονέκτημα για να τρέξει το C-Elysee, και να αποτελέσει βασικό μοχλό της ανάπτυξής μας, μπροστά σε μεγάλα πλήθη ενθουσιώδη μηχανοκίνητου αθλητισμού», δήλωσε.
Οσον αφορά στο αγωνιστικό, ξεχωρίζουν οι ζάντες 18-ιντσών, το ολοκληρωμένο αεροδυναμικό πακέτο, ο μπροστινός προφυλακτήρας που τονίζει τη μάσκα του ψυγείου με εμφανή διπλό σιρίτι. Τα τονισμένα φτερά και η κομψή πίσω αεροτομή, αγκαλιάζουν το αμάξωμα.

Κάτω από το καπό, βρίσκεται ο turbo κινητήρας βενζίνης 1.6 lt, ίδιος με του DS3 WRC. Με μια μεγαλύτερη φλάντζα, η ισχύς αγγίζει τους 380 hp. Το μοτέρ συνδυάζεται με εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων και η κίνηση μεταφέρεται στον μπροστινό άξονα.
Το αυτοκίνητο θα κάνει την πρώτη δημόσια εμφάνισή του στη Διεθνή Εκεθση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (12 - 22 Σεπ).

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αγωνιστικού:

CHASSIS
Structure - Reinforced body with welded, multi-point roll cage
Bodywork - Steel and composite fibre

ENGINE
Type - Citroen Racing – 1.6-litre turbocharged direct injection engine
Bore x stroke - 82?75.5mm
Capacity - 1.598cc
Maximum power - 380 hp at 6.000 rpm
Maximum torque - 400 Nm at 4.500 rpm
Specific output - 237.8 hp/litre
Distribution Double overhead camshaft
4 valves per cylinder
Fuel feed - Direct injection controlled by Magneti Marelli unit

CLUTCH
Type - Carbon-fibre twin-disk

TRANSMISSION

Type - Front-wheel drive
Gearbox - Sadev six-speed sequential – Manual control
Differentials Mechanical self-locking differential

BRAKES
Front - 380mm ventilated discs with four-piston callipers
Rear - 300mm ventilated discs, with two-piston callipers

Distribution Adjustable from cockpit

SUSPENSION
Type - McPherson (front and rear)
Shock absorbers - Adjustable

STEERING
Type - Hydraulic power-assisted steering

WHEELS
Dimensions - 10?18-inch wheels – Yokohama tyres (O 660 x 275)

DIMENSIONS, WEIGHT AND CAPACITIES
Length/width - 4,577mm/1,950mm
Wheel base - 2,700mm
Track - 1,750mm (front and rear)
Fuel tank - 50 litres
Weight - 1.100kg with driver (regulations)

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x