Τεταμένο παραμένει το κλίμα μεταξύ Φέτελ και Χάμιλτον, παρά την δημόσια συγγνώμη του Γερμανού και την αποδοχή της από τον Βρετανό, για την επαφή που είχαν στο Μπακού.
Αναμένεται και στο Γκραν Πρι της Αυστρίας οι δυο τους να κοντραριστούν για τη νίκη, καθώς η πίστα του Σπίλμπεργκ ευνοεί και τα δύο μονοθέσια. Το σιρκουί της Αυστρίας έχει έκταση 4.318m, ενώ απαιτεί από τα μονοθέσια υψηλή αεροδυναμική απόδοση, όπως και καλή διαχείριση των ελαστικών από τους οδηγούς, καθώς καταπονούνται ιδιαίτερα στις στροφές 5 και 6.
Η πίστα του Σπίλμπεργκ αποτελεί σημαντική πρόκληση για το σύστημα ανάκτησης ενέργειας των ομάδων, με τους οδηγούς να έχουν το πόδι τους στο γκάζι για 33.3sec από τα περίπου 68sec που χρειάζονται οι πιλότοι για να ολοκληρώσουν ένα γύρο. Τα πρώτα δύο κομμάτια της πίστας είναι γρήγορα με μεγάλες ευθείες, ενώ το τρίτο κομμάτι είναι πιο τεχνικό.
Το DRS θα είναι διαθέσιμο σε 2 σημεία της πίστας, στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, καθώς και στην ευθεία που βρίσκεται μεταξύ των στροφών 3 και 4. Οι πιλότοι, όσον αφορά τα ελαστικά θα έχουν στην διάθεση τους την μαλακή γόμα (κίτρινη), την πολύ μαλακή γόμα (κόκκινη) και την πάρα πολύ μαλακή γόμα (μωβ) της Pirelli. Σύμφωνα με τον Μάριο Ισόλα, επικεφαλής της Pirelli οι ομάδες θα επιλέξουν στρατηγικές μίας ή δύο αλλαγών. Συνολικά οι πιλότοι θα κληθούν να διανύσουν 71 γύρους (306,452km).
Επιμέλεια: Περικλής Καλογερόπουλος
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.