Στην προσπάθεια της χώρας μας, να αυξήσει το συνολικό αριθμό των επισκεπτών της καθ΄ όλη τη διάρκεια του χρόνου, ο ΕΟΤ συνεργάστηκε με την Expedia Media Solutions, και ανέπτυξε την εν λόγω εκστρατεία προβολής, επικεντρώνοντας σε τέσσερις πυλώνες: Κουλτούρα, Γαστρονομία, Περιπέτεια, Ελεύθερος χρόνος και σε τέσσερις προορισμούς: Αθήνα, Πελοπόννησος, Θεσσαλονίκη και Κρήτη.
Η καμπάνια εκμεταλλεύτηκε την δυναμική των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης διαχειρίζεται με μεγάλη επιτυχία ο Ε.Ο.Τ.( Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, YouTube, Google+,Tumblr,Flickr, Foursquare, blog) αλλά και της επίσημης ιστοσελίδας του Οργανισμού www.visitgreece.gr, η οποία και προσέλκυσε το έντονο ενδιαφέρον των συμμετεχόντων στο διαγωνισμό.
Εξάλλου, ιδιαίτερη έμφαση στην αύξηση του τουριστικού ρεύματος από την Κίνα δίνει η αναπληρώτρια υπουργός Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Έλενα Κουντουρά. Στο πλαίσιο αυτό η κ. Κουντουρά προχωρά σε συντονισμό ενεργειών προκειμένου η χώρα μας να δεχθεί φέτος ακόμη περισσότερους κινέζους επισκέπτες.
Με αφορμή τη διεθνή έκθεση τουρισμού GITF στη Γκουαντζού της Κίνας, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού συμμετείχε υπό τον Γενικό Γραμματέα Πάνο Λειβαδά ο οποίος συναντήθηκε με σημαντικούς κινέζους τουριστικούς πράκτορες της νότιας Κίνας που δραστηριοποιούνται στην χώρα μας, όπως την CTS και την CGZL και συζήτησε την συνεργασία μαζί τους...
www.driveandtravel.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.