Μετά την δυναμική επιστροφή της στην τελευταία έκθεση της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, η PEUGEOT δείχνει να πατάει το γκάζι, γεγονός που φανερώνει και η παρουσία της στη Φρανκφούρτη: με 886.000 οχήματα να έχουν πουληθεί μέχρι το τέλος Ιουνίου του 2015, η μάρκα εμφανίζει αύξηση των πωλήσεών της παγκοσμίως, της τάξης του 3.9%, με εντυπωσιακούς ρυθμούς στην Ευρώπη (+6.7%), Ασία (+9.6%), Αφρική και Μέση Ανατολή (+10.9%) και Ινδία/Ειρηνικό (+50.2%), και με τη γκάμα να συνεχίζει να διευρύνεται προς τα πάνω.
Η ολομέτωπη επίθεση της PEUGEOT έχει σαν βασικούς άξονες :
- Την εμφάνιση μίας ιδιαίτερα φρέσκιας γκάμας, με Μ.Ο. ηλικίας μοντέλων τα 2,6 χρόνια.
- την παγκόσμια επιτυχία του 308 — best-seller της μάρκας, Νο.1 στη Γαλλία, και μέσα στην πρώτη 3άδα του segment C στην Ευρώπη
- το ‘παγκόσμιο αυτοκίνητο’, το 2008 που παράγεται πλέον σε 3 ηπείρους, κατέχοντας τη δεύτερη θέση στην Ευρώπη στο B-SUV segment.
- την τεχνολογική ανάπτυξη των νέων κινητήρων Euro 6, με 25 εκδόσεις να έχουν χαρακτηριστεί σαν ‘best-in-class’ σε εκπομπές του CO2, καθώς και των αυτόματων κιβωτίων με τον κωδικό EAT6...
www.driveandtravel.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.