Γενικά

Η Citroen αλλάζει εποχή και λογότυπο

Η Citroen αποκαλύπτει τη νέα εταιρική ταυτότητα και το νέο της λογότυπο, σηματοδοτώντας μια τολμηρή, συναρπαστική & δυναμική νέα εποχή για τη μάρκα, με τα 103 ενδιαφέροντα και πλούσια χρόνια ιστορίας

Η Citroen αποκαλύπτει τη νέα εταιρική ταυτότητα και το νέο της λογότυπο, σηματοδοτώντας μια τολμηρή, συναρπαστική και δυναμική νέα εποχή για τη μάρκα, με τα 103 ενδιαφέροντα και πλούσια χρόνια ιστορίας.

Μια νέα εποχή που η Citroen βρίσκεται σε εξέλιξη, καθώς επιταχύνει την αποστολή της να κάνει την ηλεκτρική βιώσιμη κινητικότητα προσβάσιμη σε όλους και επεκτείνει το βασικό της DNA για προσιτές τιμές.

Η νέα εμφάνιση αποτελεί μια καινούργια ερμηνεία του αρχικού λογοτύπου, το οποίο είχε υιοθετηθεί για πρώτη φορά από τον ιδρυτή της αυτοκινητοβιομηχανίας Andre Citroen (1878-1935) και ήταν εμπνευσμένο από την επιτυχία της πρώτης του εταιρείας μεταλλουργίας, η οποία παρήγαγε συστήματα γραναζιών «ψαροκόκαλου». Η γνώριμη και τεχνική αναφορά «deux chevrons» παραμένει στο επίκεντρο της ταυτότητας της Citroen από τότε.

Η κομψή νέα εμφάνιση του εμβλήματος παρουσιάζει την εξέλιξη της μάρκας και θα κάνει ντεμπούτο σε λίγες ημέρες, σε ένα σημαντικό πρωτότυπο οικογενειακού Citroen.

Στη συνέχεια η νέα εμφάνιση του λογοτύπου θα βρεθεί στη μελλοντική παραγωγή και τα πρωτότυπα οχήματα Citroen από τα μέσα του 2023 και ύστερα.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x