Κάθε ποδοσφαιρόφιλος αναμένει την έναρξη του Euro 2016 στην Γαλλία.
Η διοργάνωση αναμένεται φαντασμαγορική, όπως κάθε διοργάνωση που γίνεται στη Γαλλία. Από τη φαντασμαγορική αυτή όμως διοργάνωση, δεν θα μπορούσε να λείπει μια φαντασμαγορική μπάλα. Η adidas μας παρουσιάζει την Beau Jeu, που σχεδίασε ειδικά για το EURO 2016.
Η Beau Jeu («όμορφο παιχνίδι»), συνδέεται στενά με την οικοδέσποινα χώρα Γαλλία, έχοντας πάνω της τα χρώματα της γαλλικής σημαίας, το μπλε, το λευκό και το κόκκινο, ενώ οι ασημί αποχρώσεις της συμβολίζουν το πολυπόθητο τρόπαιο του UEFA EURO.
Τα γράμματα E - U - R - O καθώς και οι αριθμοί 2 - 0 - 1 - 6 είναι επίσης ορατά στο σχεδιασμό της μπάλας.
Ποιος θα μπορούσε να παρουσιάσει το κεντρικό προϊόν της διοργάνωσης? Ο απόλυτος σύγχρονος πρεσβευτής του «όμορφου παιχνιδιού», Zinedine Zidane. Ο Γάλλος σούπερ σταρ, παρουσίασε μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Instagram την Beau Jeu και το Instagram «έπεσε».
Η παρουσίαση έγινε στο FUTURE ARENA, το πρώτο ψηφιακό γήπεδο ποδοσφαίρου στον κόσμο, που βρίσκεται στο Saint Denis στο Παρίσι. Το FUTURE ARENA είναι ένα γήπεδο 5x5, το οποίο χάρη στη μοναδική τεχνολογία 360° projection που διαθέτει, δίνει την αίσθηση ενός κανονικού γηπέδου στους παίκτες που πατούν στον αγωνιστικό του χώρο, με 50.000 οπαδούς να φωνάζουν στις κερκίδες.
Οι ψηφιακοί φίλαθλοι ανταποκρίνονται σε πραγματικό χρόνο σε κάθε κίνηση που γίνεται στον αγωνιστικό χώρο, στα γκολ και στα δεξιοτεχνικά κόλπα με την μπάλα και μεταδίδουν στους παίκτες τη συγκίνηση ενός πραγματικού αγώνα του UEFA EURO.
Η Brazuca αποτέλεσε το παράδειγμα προς την επιτυχία.
Κατά την διαδικασία δημιουργίας της μπάλας, (διήρκησε πάνω από 18 μήνες!), η adidas πήρε τα καλύτερα στοιχεία της δημοφιλούς και πολυδοκιμασμένης Brazuca, της επίσημης μπάλας του Παγκοσμίου Κυπέλλου, και πρόσθεσε μια γαλλική πινελιά φινέτσας εν όψει του EURO 2016.
Η Beau Jeu ενσωματώνει τον καινοτόμο και καταξιωμένο σχεδιασμό των panels της Brazuca, αλλά προσθέτει βελτιώσεις στη δομή και το σχεδιασμό της επιφάνειάς της, οι οποίες βελτιώνουν την πρόσφυση και την ορατότητα της μπάλας.
Η Beau Jeu παραδόθηκε επίσημα σε όλες τις ομοσπονδίες των χωρών που συμμετέχουν στο EURO τέλος Νοεμβρίου 2015, προκειμένου να δοθεί σε όλους τους ποδοσφαιριστές ένα περιθώριο έξι μηνών πριν την έναρξη του τουρνουά, για να εξοικειωθούν μαζί της.
Η ανταπόκριση και οι εντυπώσεις των παιχτών.
Κατά τη διάρκεια του 18μηνου ανάπτυξης της μπάλας, η adidas έστειλε την μπάλα στους άμεσα «ενδιαφερόμενους»
Ο Gareth Bale δήλωσε: «Δοκίμασα ήδη την Beau Jeu στην προπόνηση με μακρινά σουτ, πάσες και τρέξιμο με την μπάλα στα πόδια. Η απόδοσή της ήταν άψογη. Ανυπομονώ να αρχίσει το τουρνουά».
Για την Adidas όμως δεν αρκούσε μόνο η γνώμη ενός επιθετικού αλλά και του «αποδέκτη» του σουτ». Τους «αποδέκτες» εκπροσώπησε ο Iker Casillas, ο οποίος δήλωσε:
«Είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε την Beau Jeu σε κάποιες έντονες ασκήσεις κατά τη διάρκεια των προπονήσεων. Για μένα, ως τερματοφύλακα, είναι σημαντικό να μπορώ να δοκιμάσω κάθε καινούρια μπάλα σε ελεύθερα χτυπήματα, αποκρούσεις, απομακρύνσεις με τις γροθιές και μπλοκαρίσματα. Είμαι σίγουρος ότι στο EURO 2016 η Beau Jeu θα είναι καταπληκτική».
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.