Γενικά

Η Alfa Romeo Giulietta είναι η νέα... σταρ στο «Fast&Furious»

Η μικρομεσαία Alfa που εμφανίζεται στην πολυαναμενόμενη έκτη συνέχεια του "Fast&Furious", έκανε παγκόσμια «avant premiere» στο Λονδίνο στις 7 Μαΐου.

Η ταινία θα αρχίσει να προβάλλεται στους ευρωπαϊκούς κινηματογράφους από τις 22 Μαΐου και στις ελληνικές αίθουσες από τις 25 Μαΐου.

Η έκτη συνέχεια της πετυχημένης σειράς έχει σκηνοθετηθεί από τον Justin Lin και σ' αυτήν πρωταγωνιστούν οι ηθοποιοί: Vin Diesel, Paul Walker, Dwayne Johnson, Jordana Brewster, Michelle Rodriguez, Tyrese Gibson, Sung Kang, Gal Gadot, Chris "Ludacris" Bridges, Luke Evans, Elsa Pataky και Gina Carano.

Το Λονδίνο αποτέλεσε και το «σκηνικό» του "Fast&Furious 6" - είναι η πρώτη φορά που μία από τις ταινίες της σειράς γυρίζεται στην Ευρώπη - και είναι η τοποθεσία στην οποία γυρίστηκε μία από τις πιο συναρπαστικές σκηνές, μία απίστευτη οδήγηση με τους πρωταγωνιστές μέσα σε μία πανίσχυρη Alfa Romeo Giulietta. Αρχικά το αυτοκίνητο «αποβιβάζεται» από ένα τεράστιο αεροσκάφος Αντόνοφ κατά τη διάρκεια της απογείωσης και μετά προσπαθεί να εμποδίσει την απογείωσή του σε μια σκηνή καταδίωξης που κόβει την ανάσα. Τελικά είναι η Giulietta που κερδίζει χάρη στις εξαιρετικές επιδόσεις της και τη γενναιότητα των δύο σταρ, βγάζοντας το αεροπλάνο έξω από το διάδρομο απογείωσης.

Για το γύρισμα της σκηνής χρησιμοποιήθηκαν μερικές Giulietta κατάλληλα τροποποιημένες, εσωτερικά κι εξωτερικά. Μετά την επιστροφή τους στην Ιταλία, τα καταπονημένα αυτοκίνητα των γυρισμάτων, χρησιμοποιήθηκαν για μία μοναδική φωτογράφηση που αφηγείται ό,τι συνέβη στα γυρίσματα ενός τέτοιου φιλμ περιπέτειας και αδρεναλίνης.

Επιπλέον, οι σκηνές από τη συναρπαστική καταδίωξη στο διάδρομο του αεροδρομίου χρησιμοποιήθηκαν για το νέο διαφημιστικό τις Giulietta που προβάλλεται αυτή τη στιγμή στα ιταλικά τηλεοπτικά δίκτυα και σύντομα θα προβληθεί και σε άλλες χώρες. Είναι ένα αυθεντικό «trailer», που προβάλλει ταυτόχρονα την έκτη συνέχεια του "Fast & Furious" και το μοντέλο της Alfa που έχει γνωρίσει τόσο μεγάλη επιτυχία διεθνώς: από το λανσάρισμά της το Μάιο του 2010 μέχρι σήμερα, έχουν πουληθεί περισσότερες από 192.000 Giulietta.

Ένα σημαντικό ποσοστό αυτών των πωλήσεων (13% των συνολικών πωλήσεων στην Ευρώπη) αφορά τη Giulietta με το πρωτοποριακό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη TCT με τα "paddles"στο τιμόνι για χειροκίνητες αλλαγές. Το μυστικό αυτής της επιτυχίας πρέπει να αναζητηθεί στον εξαιρετικό συνδυασμό επιδόσεων και οικονομίας που εγγυάται αυτό το καινοτόμο κιβώτιο, το οποίο προσφέρεται με τον κινητήρα 1.4 Turbo MultiAir, βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά που έχει το αυτοκίνητο με το εξαιρετικό χειροκίνητο κιβώτιο. Με τη βοήθεια του TCT, η επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα γίνεται πιο γρήγορα (μόλις σε 7,7'') και ταυτόχρονα μειώνεται η κατανάλωση (5,2 λίτρα/100 χλμ. στο συνδυασμένο κύκλο δοκιμών) και οι εκπομπές CO2 (121 γρ./χλμ.). Απλοποιώντας τη χρήση του αυτοκινήτου χάρη στην κατάργηση του πεντάλ του συμπλέκτη και του επιλογέα του συμβατικού κιβωτίου, το TCT βελτιώνει έτσι και την ασφάλεια στην οδήγηση, μέσω του ελέγχου που αποτρέπει τα σφάλματα του οδηγού και εμποδίζει μη σωστούς χειρισμούς του συστήματος μετάδοσης.

Ταυτόχρονα ενισχύει το σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου χάρη στη βελτίωση του χρόνου αλλαγής των ταχυτήτων και την απόλυτη κατάργηση της διακοπής της μετάδοσης κινητήριας ροπής στους τροχούς. Διαθέσιμη και στην ελληνική αγορά σε μία μοναδική και πλούσια έκδοση Distinctive, η Giulietta TCT προσφέρεται στην πολύ ανταγωνιστική τιμή των 22.290€ (περιλαμβάνεται όφελος απόσυρσης & η τρέχουσα προωθητική ενέργεια).

Σχετικά με τη Universal Pictures International

Η Universal Pictures διανέμει ταινίες διεθνώς μέσω της Universal Pictures International (UPI), που ξεκίνησε τη δραστηριότητά της την 1η Ιανουαρίου του 2007. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία, την Ιταλία, τη Γερμανία, την Αυστρία, τη γερμανόφωνη Ελβετία, τα κράτη της Benelux, τη Γαλλία, τη Ρωσία, την Αυστραλία, το Μεξικό και την Ινδία, η UPI διανέμει απευθείας τις ταινίες μέσω των τοπικών γραφείων της, και οργανώνει καμπάνιες προβολής και στρατηγικές διανομής που ανταποκρίνονται στα πολιτιστικά χαρακτηριστικά και τις συμπεριφορές της αγοράς σ' αυτές τις περιοχές. Σε άλλα μέρη του κόσμου, η Universal διανέμει τις ταινίες της μέσω των τοπικών γραφείων της Paramount, όσο διαρκεί η μεταβατική φάση της αποδέσμευσης από το προηγούμενο κοινό μοντέλο της UIP. Σε μερικές μικρότερες περιοχές, εξακολουθεί να δουλεύει μέσω της UIP για τη διανομή στις αίθουσες.


Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x