Μοτοσικλέτα

Ετοιμο για δράση το νέο Kawasaki Ninja

Στο ταξίδι ο υπερ-τετράγωνων διαστάσεων, 296 κυβικών, κινητήρας (62 χιλ. διάμετρος x 49 χιλ. διαδρομή) διατηρεί εύκολα τα 140 χλμ./ώρα με καλές ρεπρίζ σε αυτή την ταχύτητα με 6η (τελευταία) σχέση.

Εντός πόλεως τα φαρδιά και ψηλά κλιπ-ονς με το μεγάλο κόψιμο, η μαλακή μανέτα του μονόδρομου συμπλέκτη, το -όχι πολύ ψηλότερο από το 250- ύψος σέλας στα 785 χιλ., η δυνατότητα διπλώματος των καθρεφτών και το χαμηλό κέντρο βάρους για τα μόλις 172 κιλά πλήρους υγρών (174 με το ABS) κάνουν την κίνηση παιχνίδι και δεν κουράζουν τα χέρια σε άξιο λόγου βαθμό.

Χρησιμότατα είναι τα γατζάκια στο κάτω μέρος της ουράς για δέσιμο αποσκευών από αναβάτες που κάνουν τη μοτοσικλέτα τουριστική και δεν περιμένουν τη μοτοσικλέτα να τους κάνει ταξιδευτές. Απαραίτητη θα φαινόταν και μία ψηλότερη ζελατίνα καθώς ο αέρας χτυπάει και τους ώμους στην -τύπου street- θέση οδήγησης. Πιο πολύ αέρα «τρώει» ο συνεπιβάτης αφού κάθεται πάνω από τον οδηγό όπως στα supersport και σίγουρα δεν θα νιώσει «άρχοντας».

Κατά το φρενάρισμα, τα ελαστικά δεν προβλημάτισαν (ακόμη και με δύο άτομα!), λόγω των καλών φρένων με μονά δισκόφρενα τύπου μαργαρίτα (290 χιλ. μπροστά και 220 χιλ. πίσω) με τις διπίστονες δαγκάνες και λόγω της σωστής στήριξης στο μεγαλύτερο ντεπόζιτο. Σε όλα αυτά, ας προσθέσουμε πως σε ελεγχόμενες συνθήκες πίστας, ο αναβάτης μπορεί να βγάλει και τον χούλιγκαν από μέσα του. Με 5.890€ (5.490€ χωρίς ABS) και κατανάλωση μόλις 3,8 λίτρα/100χλμ. από το 17 lt ρεζερβουάρ παίρνεις μία οικονομική στη χρήση, πραγματική και σπορ μοτοσικλέτα!

Δοκιμή: Μιχάλης Ρούσσος


Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x