Σήμερα –εκτός απροόπτου– αναμένεται η πολυθρύλητη ανακοίνωση της υποψηφιότητας του Στέφανου Κασσελάκη. Υστερα από σχεδόν 25 ημέρες «σιωπής» από την καθαίρεσή του, ο τέως πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ αναμένεται με ένα βίντεο στα κοινωνικά δίκτυα να αναλύσει τους λόγους που τον οδήγησαν να διεκδικήσει εκ νέου την ηγεσία του κόμματος, σε… πείσμα όλων όσοι τον παρότρυναν να δημιουργήσει νέο κόμμα.
Ο Σωκράτης Φάμελλος έχει περάσει ήδη στην αντεπίθεση. Ανέφερε (ρ/σ «Στο κόκκινο») πως «η ζωή του κόμματος ήταν σε αντίθεση με τις επιδιώξεις του τέως προέδρου, που ήθελε ένα άλλο κόμμα μάλλον». O Παύλος Πολάκης στις μέχρι τώρα τοποθετήσεις του κατηγορεί τον Στέφανο Κασσελάκη για συγκεντρωτισμό, κάνοντας λόγο για «one man show».
Ενώ ο Νικόλας Φαραντούρης, ως άλλος life coach, κατήγγειλε (ERTnews) ότι «ΣΥΡΙΖΑ μπροστά σημαίνει το ΕΜΕΙΣ πριν το ΕΓΩ. Δυστυχώς, έχει κυριαρχήσει για μεγάλο διάστημα στα εσωτερικά μας το εγώ σε σχέση με το ΕΜΕΙΣ». (Τα κεφαλαία από τον λογαριασμό του κ. Φαραντούρη.) Αυτά από τον χώρο του καλτ.
Η ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ
Στον έτερο χώρο που φιλοδοξεί να αποτελέσει –μάλλον με περισσότερες αξιώσεις– την κυβερνητική εναλλακτική στη Ν.Δ., η σύγκρουση μεταξύ των υποψηφίων είναι αρκετά πιο πολιτισμένη. Είναι σαφές, πάντως, ότι πολλές φορές οι υποψήφιοι στην προσπάθειά τους να δείξουν ότι καταλαβαίνουν τις νεότερες γενιές, απλά, μάλλον, επιβεβαιώνουν το χάσμα. Χθες, η Αννα Διαμαντοπούλου αναφέρθηκε σε πρόσφατη επίσκεψή της στη Θεσσαλονίκη, όπου, όπως μετέφερε (ρ/σ ΣΚΑΪ), κάποιος νέος τής είπε: «ΟΚ boomer, θα ψηφίσουμε ΠΑΣΟΚ». Η λέξη «boomer» παραπέμπει, βέβαια, στους «baby boomers» (χοντρικά όσους έχουν γεννηθεί μεταξύ 1945 και 1965), γενιά στην οποία ανήκει, βεβαίως, η κ. Διαμαντοπούλου και ήταν εκ των πραγμάτων η πλέον ευνοημένη μεταπολεμική γενιά της Ελλάδας. Το χάσμα αυτό είναι τεράστιο και δεν είναι, βέβαια, ηλικιακό, αλλά έχει να κάνει αποκλειστικά και μόνο με το εύρος των ευκαιριών που δεν έχουν οι νεότεροι. Και η κ. Διαμαντοπούλου έχει πλήρη κατανόηση και αντίληψη αυτής της κατάστασης.
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ
«Λευκός καπνός» βγήκε χθες από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για τις ακροάσεις των ορισθέντων επιτρόπων, καθώς η διάσκεψη των προέδρων αποφάσισε να πραγματοποιηθούν μεταξύ 4-12 Νοεμβρίου, γεγονός που σημαίνει ότι η νέα Κομισιόν θα αναλάβει τελικά καθήκοντα την 1η Δεκεμβρίου και όχι ένα μήνα νωρίτερα, που επιδίωκε η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν. Οπως μεταδίδει η ανταποκρίτρια της «Κ» από τις Βρυξέλλες Αλεξάνδρα Βουδούρη, ο Απόστολος Τζιτζικώστας, ο οποίος έχει ορισθεί να αναλάβει το χαρτοφυλάκιο Βιώσιμων Μεταφορών και Τουρισμού, θα κληθεί να δώσει «εξετάσεις» ενώπιον της Επιτροπής Μεταφορών (TRAN) της οποίας πρόεδρος είναι η ευρωβουλευτής της Ν.Δ. Ελίζα Βόζεμπεργκ, καθώς και της Επιτροπής Περιβάλλοντος (ENVI). Tη διπλή αυτή «εκπροσώπηση» της χώρας στον τομέα των ευρωπαϊκών μεταφορών κατήγγειλε, σε πρόσφατη επιστολή της προς τις προέδρους της Κομισιόν και του Ευρωκοινοβουλίου, η πρόεδρος του συλλόγου συγγενών θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών Μαρία Καρυστιανού, κάνοντας λόγο και για «πιθανή σύγκρουση συμφερόντων», για την οποία ενημέρωσε χθες και την ευρωομάδα της Αριστεράς στο Ευρωκοινοβούλιο.
Ο ΤΟΠΟΣ
Η Βουλή των Ελλήνων, όπου σήμερα ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης θα ενημερώσει (κεκλεισμένων των θυρών) την Επιτροπή Εξωτερικών Υποθέσεων και Αμυνας. Ο αρχικός σχεδιασμός περιλάμβανε, κατά κύριο λόγο, ενημέρωση για την πρόοδο των θεμάτων που αφορούν τις ελληνοτουρκικές σχέσεις, ιδιαίτερα μετά τη συνάντηση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τον πρόεδρο της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν. Η κατάσταση στη Μέση Ανατολή, ωστόσο, εκ των προτέρων αναπροσαρμόζει και την ατζέντα, ιδιαίτερα καθώς απειλείται διάχυση της ατμόσφαιρας αποσταθεροποίησης προς όλες τις κατευθύνσεις.
Η ΑΤΑΚΑ
«Η Airbus παρέχει μεγάλη υποστήριξη σε αυτές τις προσπάθειες για την υπέρβαση των πολιτικών προβλημάτων. Μπορεί να δούμε τα Eurofighter στην Τουρκία σε σύντομο χρονικό διάστημα». Αυτά είπε, μεταξύ άλλων, ο αντιπρόσωπος της εταιρείας Airbus στην Τουρκία Σάιμον Γουόρντ (Τζουμχουριέτ) και έτυχαν ευρείας αναπαραγωγής στη γειτονική χώρα, η οποία έχει θέσει ως στόχο την απόκτηση αυτού του τύπου των αεροσκαφών προκειμένου, εν μέρει, να εξισορροπήσει το πλεονέκτημα της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας, ιδιαίτερα μετά την ένταξη των Ραφάλ στο οπλοστάσιο. Οπως είναι γνωστό, το ζήτημα των Eurofighter δεν προχωράει, κυρίως διότι η Γερμανία, μία από τις συμπαραγωγούς χώρες του αεροσκάφους, μπλοκάρει τις άδειες εξαγωγής.
Πηγή: Καθημερινή
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.