Μια κίνηση με εσωστρέφεια, που θέλει να καταστήσει τα ελληνικά προϊόντα περισσότερο προτιμητέα από το ελληνικό κοινό, αλλά και με εξωστρέφεια που θέλει να τα κάνει πιο γνωστά διεθνώς, είναι η πρωτοβουλία «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ».
Η Μαριλένα Νιτσιάκου, εκ των ιδρυτικών στελεχών της πρωτοβουλίας και εμπορική διευθύντρια της ομώνυμης επιχείρησης, επισημαίνει τους στόχους στην εκπομπή DRIVE & TRAVEL. Μεταδίδεται κάθε Σάββατο 8-10 από τον ΣΠΟΡ FM 94,6, από περιφερειακούς σταθμούς σε όλη την Ελλάδα και μέσω διαδικτύου σε όλο τον κόσμο.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.