Με τη χρήση των social media ως εργαλείο του marketing η δημοτική αρχή Χερσονήσου στοχεύει στην αξιοποίησή τους για τη διαμόρφωση μιας ακόμα καλύτερης εικόνας για το τουριστικό προϊόν της περιοχής. «Στρατηγικός μας στόχος είναι να αυξήσουμε την αναγνωρισιμότητα του Δήμου μας ως brand και σε αυτή την κατεύθυνση συντονίσαμε τη δράση φιλοξενίας μπλόγκερ-ταξιδευτών, εστιάζοντας στην προώθηση και τη φήμη της περιοχής» δήλωσε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Χερσονήσου, Ευθύμης Μουντράκης.
Ως εξαιρετικά επιτυχημένη αποδεικνύεται η εφαρμογή της social media καμπάνιας που έγινε μετά από την τριήμερη φιλοξενία (27-29 Μαΐου 2015) της ομάδας των Ελλήνων travel bloggers στο Δήμο Χερσονήσου, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα που καταγράφονται σε σχετική αναφορά του Μηνά Λιαπάκη, ειδικού συμβούλου σε θέματα τουρισμού στο Δήμο...
www.driveandtravel.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.