Πρόκειται για το πρώτο ταξίδι εξοικείωσης (familiarisation trip), που πραγματοποιείται ως δράση ενός γενικευμένου και στοχευμένου προγράμματος φιλοξενίας δημοσιογράφων που ασχολούνται με το τουριστικό ρεπορτάζ, διαμορφωτών κοινής γνώμης και τουριστικών πρακτόρων, από αγορές-στόχους για την Κεντρική Μακεδονία, το οποίο θα ολοκληρωθεί σε τρείς φάσεις.
Στο πλαίσιο του προγράμματος Τουριστικής Προβολής που υλοποιεί για τα έτη 2013-2014 και για το πρώτο fam trip, φιλοξενούνται δημοσιογράφοι και επαγγελματίες του τουρισμού από: Ρωσία, Τουρκία, Ισραήλ, Ρουμανία, Γεωργία, Γαλλία, Ουκρανία, Καζακστάν, Ολλανδία, Ινδία και Ιταλία, οι οποίοι θα ξεναγηθούν στην κεντρική Μακεδονία.
“Ξεκινάμε από τώρα τις δράσεις μας για την τουριστική προβολή της Κεντρικής Μακεδονίας, προκειμένου να κεφαλαιοποίησουμε την καλή φετινή τουριστική περίοδο και να μπορέσουμε να έχουμε ακόμα μεγαλύτερη προσέλευση τουριστών την επόμενη χρονιά στην περιοχή μας.
Έχουμε καταρτίσει και υλοποιούμε με εντατικούς ρυθμούς ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα δράσεων τουριστικής προβολής όλων των περιφερειακών μας ενοτήτων, με στόχο να αναδείξουμε το τουριστικό προϊόν της Περιφέρειάς μας στις μεγάλες αγορές του εξωτερικού.
Συνεχίζουμε τις δράσεις μας σ’αυτή την κατεύθυνση με τη διοργάνωση του πρώτου fam trip, ένα ταξίδι γνωριμίας με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για 30 δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες από χώρες της Ευρώπης και της Ασίας, με αυξημένο ενδιαφέρον για την Ελλάδα, προκειμένου να ενισχύσουμε την τουριστική ταυτότητα της Κεντρικής Μακεδονίας, που αποτελεί ελκυστικό προορισμό για όλες τις εποχές του χρόνου”, υπογράμμισε ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.
Από την πλευρά του ο αντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής και αρμόδιος Αντιπεριφερειάρχης Τουριστικής Ανάπτυξης της Π.Κ.Μ. Ιωάννης Γιώργος, ο οποίος και υποδέχτηκε τους προσκεκλημένους του fam trip σήμερα στη Θεσσαλονίκη, τόνισε: “Η διαρκής και συντονισμένη παρουσία μας σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις και διοργανώσεις και ο εξωστρεφής προσανατολισμός της τουριστικής μας πολιτικής αποδίδουν καρπούς.
Επενδύουμε στην προβολή των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της περιφέρειάς μας σε ποικίλες μορφές τουρισμού και συστήνουμε στους φιλοξενούμενούς μας τα αξιοθέατα, την ιστορία, τις φυσικές ομορφιές, τον πολιτισμό και τα προϊόντα του τόπου μας. Αξιοποιούμε τα σύγχρονα εργαλεία προβολής και τουριστικού μάρκετινγκ, με κεντρική προτεραιότητα να αυξήσουμε το τουριστικό ρεύμα προς την περιοχή μας.”
Πηγή: TravelDailyNews
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.