Στην Ελλάδα της υπερβολής, οι απόψεις αλλάζουν με τη συχνότητα της διεξαγωγής αγώνων κατά τη διάρκεια των πλέι οφ. Σε καθημερινή βάση, δηλαδή...
Αλλωστε η δημιουργία εντυπώσεων είναι το βασικό ζητούμενο, έστω κι αν στις περισσότερες περιπτώσεις τα επιχειρήματα παίρνουν απουσία. Κριτήριο είναι οι πόντοι, η απόδοση σε ένα ματς ή ακόμα και η εμπάθεια.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο του Σπύρου Καβαλιεράτου στο superbasket.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.