Με ανακοίνωση που εξέδωσε το μεσημέρι της Τετάρτης, η ΚΑΕ Ολυμπιακός ξεκαθαρίζει πως ναι μεν προσπαθεί να καλύψει όσο το δυνατόν περισσότερα αιτήματα για εισιτήρια από τον κόσμο που ταξιδεύει μεμονωμένα στις χώρες που αγωνίζεται η ομάδα στην Euroleague, ωστόσο, τα δεδομένα είναι συγκεκριμένα.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Η ΚΑΕ Ολυμπιακός θα ήθελε να ενημερώσει τους φιλάθλους πως, παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες που καταβάλει, δεν είναι δυνατόν να «καλύψει» την τεράστια ζήτηση που υπάρχει για εισιτήρια στους εκτός έδρας αγώνες της ομάδας μας.
Ο αριθμός των εισιτηρίων που λαμβάνει στις συγκεκριμένες αναμετρήσεις είναι περιορισμένος και εξαρτάται από τα όσα προβλέπονται από την Ευρωλίγκα, αλλά και από την πολιτική της αντίπαλης ομάδας στο γήπεδο της.
ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΑ εισιτήρια για τους εκάστοτε αγώνες έχουν ΜΟΝΟ όσοι ταξιδεύουν μέσω του προγράμματος «Together We Fly», δηλαδή με το τσάρτερ της ομάδας.
Από κει και πέρα, η ΚΑΕ Ολυμπιακός καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε να ικανοποιήσει εξτρά αιτήματα, ωστόσο, δεν είναι εφικτό να τα ικανοποιήσει όλα.
Τα παραπάνω αναφέρονται διευκρινιστικά, καθώς αρκετοί φίλαθλοι που μεριμνούν μόνοι τους για τη μεταφορά τους και τη διαμονή τους, ζητούν εισιτήριο από την ΚΑΕ, ωστόσο, όπως τονίσαμε και παραπάνω, δεν είναι εξασφαλισμένο ότι θα μπορέσουμε να τους εξυπηρετήσουμε, παρότι επαναλαμβάνουμε πως πάντα καταβάλλεται τεράστια προσπάθεια για αυτό. (για περισσότερες οδηγίες πατήστε εδώ https://www.olympiacosbc.gr/el/away-tickets-euroleague-24-25.html )
Επίσης, θα θέλαμε να επιστήσουμε την προσοχή στους φιλάθλους που προμηθεύονται εισιτήριο εκτός έδρας αγώνων από άλλα κανάλια (internet, πλατφόρμες δευτερογενούς αγοράς). Στην περίπτωση αυτή, η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν προβλήματα που θα προκύψουν αναφορικά με την είσοδο τους στο γήπεδο, την εγκυρότητα των εισιτηρίων και τα μέτρα ασφαλείας της γηπεδούχου ομάδας.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.