Final Four 2010

Να θυμούνται την κούπα

Το τμήμα μάρκετινγκ της ΚΑΕ Ολυμπιακός είναι ανάμεσα στα καλύτερα της Ευρώπης. Αν όχι το καλύτερο. Και γι’ αυτό τα τελευταία χρόνια οι «ερυθρόλευκοι» έχουν κάνει σημαντικά βήματα προόδου σε αυτόν τον τομέα. Εδώ στο Παρίσι, η ομάδα του Πειραιά έχει φροντίσει να έχει και τη δική τους μπουτίκ.

Το τμήμα μάρκετινγκ της ΚΑΕ Ολυμπιακός είναι ανάμεσα στα καλύτερα της Ευρώπης. Αν όχι το καλύτερο. Και γι’ αυτό τα τελευταία χρόνια οι «ερυθρόλευκοι» έχουν κάνει σημαντικά βήματα προόδου σε αυτόν τον τομέα. Εδώ στο Παρίσι, η ομάδα του Πειραιά έχει φροντίσει να έχει και τη δική τους μπουτίκ.

Γράφει από το Παρίσι, ο Αντώνης Κατσίκης

Σε μικρή απόσταση από την όπερα του Παρισιού, οι «ερυθρόλευκοι» έχουν φτιάξει τη δική τους… «ερυθρόλευκη» γωνιά και οι περισσότεροι φίλου της ομάδας του Πειραιά έχουν περάσει από εκεί μια βόλτα για να προμηθευτούν τα απαραίτητα. Μπλουζάκια, φανέλες, καπέλα και ότι άλλο θυμίζει τη συμμετοχή των Πειραιωτών στο Φάιναλ Φορ βρίσκεται εκεί. Ευχή όλων των φίλων των Κυπελλούχων Ελλάδος κατά την έξοδο τους από το κατάστημα είναι τα αναμνηστικά αυτά να μην τους θυμίζουν μόνο τη συμμετοχή του Ολυμπιακού στο Φάιναλ Φορ, αλλά και την κατάκτηση της κούπας.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x