Το μοντέλο θα χρησιμοποιεί τον δυναμικό 1.4 turbo της μάρκας με ισχύ 110 kW/150 hp και ροπή 220 Nm (κατανάλωση καυσίμου l/100 km[1]: 7,9-7,8 στην πόλη, 5,4-5,2 εκτός πόλης, μικτός κύκλος 6,3-6,2 , εκπομπές CO2 g/km 147-143 στο μικτό κύκλο). Αυτό σημαίνει ότι το “hot hatchback” της Opel δεν είναι γρήγορο μόνο στην επιτάχυνση από στάση (0 - 100 km/h σε 8,9 δευτερόλεπτα), αλλά εντυπωσιάζει και με την εξαιρετική του ελαστικότητα – μέχρι την τελική ταχύτητα των 207 km/h, το Corsa GSi χρειάζεται μόλις 9,9 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από 80 στα 120 km/h με πέμπτη σχέση. Ο ‘πύραυλος-τσέπης’ όπως χαρακτηρίζεται ανήκει στη γκάμα μοντέλων Opel, προδιαγραφών ρύπων Euro 6d-TEMP.
Κατά τη ρύθμιση του κινητήρα, που αποδίδει ειδική ισχύ πάνω από 100 hp/litre, οι μηχανικοί βελτιστοποίησαν την απόκριση με σκοπό την υψηλή οδηγική απόλαυση σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με εξατάχυτο κιβώτιο πυκνής κλιμάκωσης εντυπωσιάζει με την εξαιρετική ροπή του στη δεύτερη και τρίτη σχέση και με ένα σταθερό εύρος μέγιστης ροπής μεταξύ 3.000 και 4.500 rpm που έχει σχεδιαστεί ειδικά για σπορ οδήγηση.
Το Corsa GSi αποπνέει ακρίβεια: Το σπορ πλαίσιο, γνωστό από την έκδοση OPC και τα φρένα με κόκκινες δαγκάνες εξασφαλίζουν εξαιρετική συμπεριφορά και μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος και συνδυάζονται με τις προαιρετικές ζάντες αλουμινίου 18-ιντσών με τα υψηλής πρόσφυσης ελαστικά 215/40 R18.
Οι υψηλές επιδόσεις του νέου Corsa GSi συνδυάζονται με την αθλητική εξωτερική του εμφάνιση. Η σχεδίασή του ξεχωρίζει με τους μεγάλους αεραγωγούς, το ανάγλυφο καπό, την περίοπτη πίσω αεροτομή και τα διαμορφωμένα με ακρίβεια μαρσπιέ.
Εμπρός, η τολμηρή φυσιογνωμία του Opel GSi προσελκύει την προσοχή με τη μεγάλη κυψελοειδή μάσκα και το κεντρικό Opel Blitz που υποστηρίζεται από δύο φτερά, και τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών σε αγωνιστική εμφάνιση carbon. Το ζωηρό στυλ αποτυπώνεται και στο πίσω μέρος. Η εντυπωσιακή αεροτομή στην άκρη της οροφής δημιουργεί πρόσθετη αεροδυναμική πίεση, και η σπορ, χρωμιωμένη απόληξη εξαγωγής πλαισιώνεται από μία ζωηρή πίσω ποδιά στο χρώμα του αμαξώματος.
Την ίδια αίσθηση αποπνέει και το εσωτερικό. Ο οδηγός του Corsa GSi κάθεται στο κάθισμα υψηλών επιδόσεων Recaro και ακουμπά τα χέρια του στο σπορ τιμόνι. Επιλέγει σχέση μέσω του δερμάτινου επιλογέα, πατά το αλουμινένιο σπορ πεντάλ και η γνήσια οδηγική απόλαυση ξεκινά.
Άρης Γαλανόπουλος
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.