sport-fm.gr ΘΕΜΑ

Ας είχαμε τα λεφτά και… ποιος Πογκμπά!

Τι μπορεί να αγοράσει κάποιος με τα 110 εκατ. που στοίχισε ο Γάλλος στη Γιουνάιτεντ; Προτάσεις αγοράς και επενδυτικές συμβουλές από τον sportfm, κόντρα στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε.

Σχεδόν όλο το καλοκαίρι αναλώθηκε στο «μέγα» ζήτημα της μετακίνησης του Πολ Πογκμπά από τη Γιουβέντους στο Μάντσεστερ. Τελικά, μετά από μια ατέρμονη αλληλουχία φημών, δημοσιευμάτων, διαψεύσεων και ανακοινώσεων που θα γέμιζε ολόκληρη σεζόν σαπουνόπερας, ο Γάλλος έκανε το comeback στο «Ολντ Τράφορντ».

Με το αζημίωτο, φυσικά. Όπου «αζημίωτο» σημειώστε ένα «μπουγιουρντί» της τάξης των 110 εκατ. ευρώ, που γίνονται 140 όταν μπουν στην εξίσωση οι αμοιβές των μάνατζερ κι η εφορία. Εννοείται, ξέσπασαν αντιδράσεις σχετικά με το κατά πόσο αξίζει ο διεθνής Γάλλος μέσος αυτό το "αστρονομικό" ποσό, αλλά και με την ηθική αντιπαραβολή της δύσκολης εποχής που ζούμε.

Για το δεύτερο σκέλος δύσκολα μπορεί να τεθεί αντίλογος. Για το αν θα μπορούσαν να πιάσουν καλύτερα τα λεφτά της μεταγραφής ρεκόρ, ωστόσο, είμαστε εδώ για να απαντήσουμε και να προτείνουμε επενδύσεις και shopping therapy «μεγατόνων». Τι να ψωνίσεις, λοιπόν, με 110 μύρια;


Το «Juventus Stadium»



inner

Σε πλήρη αντίθεση με το «Ηλία, ρίχτο», υπάρχει το «Πολ, χτίστο».Ο Πογκμπά μόλις ξεχρέωσε το σπίτι της «Γηραιάς Κυρίας». Η ανέγερση του κόστισε 112 εκατ., αλλά αν κάποιος είχε τα 110 δεν θα ίδρωνε ιδιαίτερα να βρει τα εναπομείναντα δύο.

Τη Λέστερ



inner

Για την ακρίβεια, η εξαγορά των πρωταθλητών Αγγλίας θα απαιτούσε σχεδόν τα μισά από όσα απαίτησε και πήρε τελικά η Γιουβέντους. Πράγμα που σημαίνει ότι θα έμεναν σχεδόν 60 εκατ. για να γίνει φόβητρο του Champions League η αρμάδα του Ρανιέρι.

Tην Πάτρικ Θιστλ



inner

Δεν πρόκειται για γυναίκα, παρακαλούνται να κρατήσουν στα χέρια τους τις πέτρες οι φεμινιστικές οργανώσεις. Είναι η ομάδα του αδερφού του Πογκμπά, ονόματι Ματίας, που αγωνίζεται στη Σκωτία. Με αρχικό μπάτζετ 5 εκατ. ευρώ, μένουν αρκετά στην άκρη, ώστε να μετατραπεί ο Ματίας Πογκμπά σε πρώτο όνομα της σκωτσέζικης Premier League και η Πάτρικ σε διαβιβαστή «καρπαζιών» προς τη Σέλτικ και τους Ρέιντζερς.

10 Βugatti Veyron 16.4 Grand Sport



inner

Μπαίνουμε στη «ζώνη του καγκουρόφωτος» και στο «μάτι» του Κριστιάνο Ρονάλντο. Ο Πορτογάλος γιόρτασε την κατάκτηση του Euro με την απόκτηση του κτήνους των 1.200 ίππων, των 2.6’’ για τα πρώτα 100 χλμ/ώρα και των 410 χλμ/ώρα τελικής.

Μπορούμε να γεμίσουμε ολόκληρο υπαίθριο πάρκινγκ στο Μοναστηράκι με την πανάκριβη Bugatti, μόνο και μόνο για να απολαύσουμε το δακρυσμένο βλέμμα του Κριστιάνο. Ο ορισμός του καταναλωτικού overkill, αλλά η έκφραση του CR7 θα άξιζε και το τελευταίο σεντ.

Ένα μηχανοκίνητο λόχο



Ποιος ο λόγος να περιοριστείς σε ένα, όταν μπορείς να αλλάζεις μεταξύ πλειάδας τετράτροχων ονειρώξεων; Τα πιάνουμε με τη σειρά για να μη χαθεί η μπάλα (και το τιμόνι):

Την Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport

Τα είπαμε για το κορίτσι του Κριστιάνο, μην κουράζουμε

Την Pagani Huayra

inner

Αυτό που «στουκάρει» ο CR7 στη γνωστή διαφήμιση. 6λιτρος διτούρμπινος V12 Mercedes, 730 άλογα, 0-100 σε 2.8 δεύτερα, «τέρμα» στα 383 χλμ/ώρα, 1.2 εκατ. ευρώ.

Το τρίπτυχο LaFerrari - McLaren P1 - Porsche 918

inner

Στην περιοχή του ενάμιση εκατομμυρίου τα πρώτα δύο, «κοψοχρονιά» η Porsche στα 800 χιλιάρικα. Υβριδικά και τα τρία, η 918 παραδίδει σεμινάρια οικονομικής απόσβεσης με την πλήρως ηλεκτρική λειτουργία της κι έχει κάνει ρεκόρ γύρου σε πίστες ανά τον κόσμο. Η Ferrari «ξυρίζει» με τον V12 στις 9.200 στροφές, η McLaren ενώνει την τεχνολογική βιτρίνα της Porsche με την αγνή αίσθηση της Ιταλίδας.

Lamborghini Aventador SV LP750-4

inner

Εάν επιθυμείς αγωνιστική ενδυμασία με γερή εσάνς Μπρους Γουέιν, η Lambo είναι το ιδεατό. Η τετρακίνηση με τα 750 άτια (το λέει και στην ούγια) «γράφουν» 2.6’’ στο 0-100, πηγαίνουν μέχρι τα 355 χλμ/ώρα και ζητάνε μόνο 350.000 για να γραφτεί το όνομά σου στην άδεια.

Lykan Hypersport

inner

To αυτοκίνητο που ρίχνει από τον ουρανοξύστη ο Βιν Ντίζελ στο έβδομο –και δυστυχώς, όχι τελευταίο- Fast and Furious. To ακριβότερο όλων, καθώς η λιβανέζικη εταιρεία W θέλει 3.4 εκατ. για να το κατασκευάσει. Τιμή που φαντάζει ακόμα πιο παρανοϊκή όταν συνυπολογίσεις πως κάτω από το καπό κρύβεται απλά ένας βελτιωμένος επίπεδος εξακύλινδρος 3.7 λίτρων της Porsche, με απόδοση 770 ίππων. Τη μηδενική βαρύτητα του ονόματος(;) της W δεν τη λαμβάνουμε καν υπόψη, ούτε και τους ισχυρισμούς των Λιβανέζων πως «πιάνει» 395 χλμ/ώρα. Μόνο 5 υπάρχουν (αυτό στην ταινία ήταν «μούφα), οπότε καταλαβαίνουμε που θα φτάσει η τιμή του στον χώρο των συλλεκτών.

Cadillac Escalade

inner

Κλασική επιλογή αθλητών από την απέναντι πλευρά του Ατλαντικού, 8 θέσεις να μην έχουν παράπονο οι φίλοι και βαθμός gangsta στον υπερθετικό. Hyundai Accent σε σχέση με τα υπόλοιπα, καθώς η Cadillac ζητάει μόλις 75 χιλιάδες για το μεταμφιεσμένο λεωφορείο της.

Toyota Prius

inner

Για την πόλη και για να κοροϊδεύει κανείς τον κόσμο ότι νοιάζεται για το περιβάλλον. Δικό σας στην προνομιακή τιμή των 31.000 ευρώ.

Χοντρικά είμαστε στα 10.000.000, που σημαίνει ότι μένουν 100 για περαιτέρω προσθήκες, βενζίνες, ασφάλειες, σέρβις και λοιπά παρελκόμενα.

Μια ολόκληρη πόλη



inner

Το Ντομζάλε είναι μια επαρχιακή κωμόπολη της Σλοβενίας, η τοπική ομάδα της οποίας αντιμετώπισε την Γουέστ Χαμ για τα προκριματικά του Europa. Μάλιστα κέρδισε εντός έδρας, αλλά στην Αγγλία «λύγισε» κι αποκλείστηκε.

Τα 20 εκατ. που κόστισε η επιστροφή του Άνταμ Κάρολ στα «σφυριά» ισοδυναμεί με το 30% της συνολικής αντικειμενικής αξίας των κτιρίων της πόλης. Με 110 γίνεσαι δήμαρχος, κλητήρας, «πρώτο κεφάλι» στη Σλοβενία και σύμβουλος παρά τω πρωθυπουργώ.

Σύνολο πρωταθλητισμού για τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ



Για να μιλήσουμε και λίγο σοβαρά, οι «κόκκινοι διάβολοι» ίσως να έχουν διαπράξει την μεγαλύτερη μεταγραφική «πατάτα» στην ιστορία. Έδωσαν ένα φορτηγό χρήματα για να αποκτήσουν έναν ποδοσφαιριστή που είχαν διώξει πρακτικά κλωτσηδόν προ τετραεετίας. Ουδείς αμφισβητεί την αξία του Γάλλου, ούτε όμως και την ακραία υπερτιμολόγηση της. Ειδικά όταν η ομάδα του Μουρίνιο «πονάει» σε θέσεις τις οποίες κάλυψε με ημίμετρα.

Η αμυντική γραμμή είναι η καταφανής Αχίλλειος πτέρνα και από τους βασικότερους υπαίτιους για την καθίζηση της Γιουνάιτεντ. Στα 7.5 εκατ. η προσθήκη του Άσλι Γουίλιαμς, που ήταν «βράχος» με την εθνική Ουαλίας, θα μπορούσε να φτιάξει ένα σεβαστό αμυντικό δίδυμο με τον Σμόλινγκ. Εναλλακτικά, θα αποτελούσε αξιόπιστη λύση πίσω από τον Μπέιλι, αφήνοντας τον αρχιμάγιστρο του «τσαφ» Φιλ Τζόουνς ως ύστατη επιλογή.

Ο χώρος του κέντρου δεν θα είχε Πογκμπά, αλλά δεν θα τον έλεγες και άδειο. 30 εκατ. ο «βιονικός» Καντέ κι άλλα 40-45 για τον Ντράξλερ, σε συνδυασμό με τον Ρούνεϊ θα έκαναν ευτυχισμένο τον κόσμο του «Ολντ Τράφορντ».

Στα της επίθεσης, μια τριάδα με Ζλάταν – Μαρσιάλ – Γκέτσε (28 εκατ.) ίσως και να ήταν - στα χαρτιά - η πιο «τρομοκρατική» του αγγλικού πρωταθλήματος.

Αντί του ουτοπικού σεναρίου, οι ιθύνοντες της Μάντσεστερ πήραν την απόφαση να ρημάξουν τον μεταγραφικό κουμπαρά και να ποντάρουν σε έναν αστέρα, τον οποίο είχαν «στείλει» ως ακατάλληλο το 2011. Οι τότε δηλώσεις του Γάλλου πως «δεν πρόκειται να επιστρέψω ποτέ εδώ, όσα και να μου δώσουν» μένουν ασχολίαστες.

Μπορεί ο Γάλλος να εξελιχθεί σε νέο Σκόουλς, το όνομα του να γίνει ύμνος στα χείλη των οπαδών και να είναι ο πρωτεργάτης ενός τρεμπλ. Εξάλλου, οι καλύτερες ιστορίες βασίζονται στα όνειρα, την θετική σκέψη και ένα μεγαλοπρεπές «αν» να κρατάει τη σημαία μπροστά τους. Η λογική της πραγματικότητας, όμως, καταγράφει πως παρακολουθούμε να εκτυλίσσεται ένα ρίσκο εντυπώσεων άνευ προηγουμένου.

Υ.Γ. Για όσους νεότερους διάβασαν «Ηλία, ρίχτο» και αναρωτήθηκαν πού κολλάει.



Επιμέλεια: Χρήστος Ντότσικας

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x