Καταναλώτρια υπέβαλε αναφορά στην Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή” σε βάρος ακτοπλοϊκής εταιρείας, η οποία αρνήθηκε να την αποζημιώσει για απώλεια αποσκευής.
Συγκεκριμένα, η επιβάτης, κατά το ταξίδι της με πλοίο από Χανιά προς Αθήνα, παρέδωσε δύο αποσκευές, λαμβάνοντας σχετική απόδειξη. Κατά την άφιξή της στην Αθήνα, παραλαμβάνοντας τις αποσκευές της, διαπίστωσε ότι η μια εξ αυτών είχε απολεσθεί. Επικοινώνησε άμεσα με την εταιρεία, η οποία της ζήτησε να αναμείνει 10 ημέρες...
www.driveandtravel.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.