Δραστηριότητες

Από το 2017 η ψηφιακή διαφήμιση θα ξεπεράσει την τηλεοπτική

Σε βασική κινητήρια δύναμη του διαφημιστικού κλάδου εξελίσσεται η ψηφιακή διαφήμιση, η οποία κερδίζει έδαφος έναντι της τηλεοπτικής, την οποία μάλιστα θα υπερκεράσει, αρχής γενομένης από το 2017.

Αυτά τα μηνύματα, τουλάχιστον, στέλνει η διαφημιστική αγορά των ΗΠΑ, που λειτουργεί συχνά ως σηματωρός εξελίξεων για τις υπόλοιπες ώριμες αγορές του πλανήτη.

Το digital advertising απορρόφησε, το 2014, το 28,3% των συνολικών διαφημιστικών δαπανών, ποσοστό που θα εκτοξευθεί στο 44,9% το 2020. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του eMarketer, το 2016 η ψηφιακή διαφημιστική δαπάνη θα αντιπροσωπεύει το 35,8% του συνόλου της διαφημιστικής δαπάνης στις ΗΠΑ, μόλις μία ποσοστιαία μονάδα κάτω από την τηλεοπτική διαφήμιση (36,8%)...

www.driveandtravel.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x