Τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά είναι στάνταρ, ενώ και πολλά συμβατικά διαθέτουν τέτοιο σύστημα, όπως και τα μονοθέσια της Φόρμουλα 1. Από θερμική μετατρέπεται σε ηλεκτρική, με αποτέλεσμα να τροφοδοτεί συστήματα του αυτοκινήτου και η μπαταρία να διατηρεί την ενέργειά της.
Παράλληλα, η ενέργεια αυτή χρησιμοποιείται και ως έξτρα ισχύς, αναβαθμίζοντας την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου.
Μια παρόμοια τεχνολογία αναγεννητικής πέδησης δοκιμάστηκε στους συρμούς του Μετρό στο Λονδίνο.
Βασισμένο σε μια τεχνολογία δέσμευσης και αντιστροφής της ενέργειας που παράγεται κατά την πέδηση, το σύστημα τροφοδοτεί το τραίνο με ηλεκτρική ενέργεια που διαφορετικά θα παρέμενε ανεκμετάλλευτη...
www.driveandtravel.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.