Στο… βάθρο των βραβείων μάρκετινγκ της Ευρωλίγκας ανέβηκε ο Ολυμπιακός. Οι πρωταθλητές Ευρώπης κατέλαβαν την τρίτη θέση, με το πρώτο βραβείο να καταλήγει στην Αναντολού Εφές και το δεύτερο στην Άλμπα Βερολίνου.
Όπως σημειώνεται στην ιστοσελίδα της Ευρωλίγκας, ο Ολυμπιακός κατάφερε μέσω του προγράμματός του να παρουσιάσει αύξηση 125% στα εισιτήρια, ενώ είχε μεγάλη απήχηση στα social media.
Η Αναντολού Εφές πρώτευσε έχοντας μεγάλο της όπλο ένα βίντεο που έγινε viral στο διαδίκτυο.