Αιτία το γεγονός ότι φέτος βρίσκεται στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι, ωστόσο ο χαρακτήρας και η φιλοσοφία του αγώνα δεν επηρεάστηκαν. Η ελληνική άσφαλτος αποδείχθηκε ιδιαίτερα απαιτητική, αφού οι γλιστερές επιφάνειες και οι υψηλές μέσες ωριαίες ταχύτητες των ειδικών διαδρομών δεν επέτρεπαν σε κανέναν να χάσει την αυτοσυγκέντρωσή του ή να εφησυχάσει. Μεγάλοι πρωταγωνιστές του ασφάλτινου σκέλους αποδείχθηκαν οι νεαροί οδηγοί της Peugeot, η οποία έφερε στην Ελλάδα για πρώτη φορά το ολοκαίνουργιο 208 T16 R5.
Αρχικά, την 1η θέση κατέλαβε ο νεαρός Κέβιν Αμπρινγκ, ο οποίος και διακρίνεται για την ταχύτητά του στην άσφαλτο. Όμως, μία διαρροή νερού στο «208» είχε ως αποτέλεσμα ο Ολλανδός να εγκαταλείψει μετά την 5η ε.δ. από υπερθέρμανση στον κινητήρα. Σε εκείνο το σημείο, τη σκυτάλη πήρε ο Γκρεγκ Μπριν, ο οποίος ακολουθούσε μία ανάσα πίσω του καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας και, πραγματοποιώντας τον ταχύτερο χρόνο και στην τελευταία ε.δ. της ημέρας, ολοκλήρωσε το ασφάλτινο σκέλος επικεφαλής του αγώνα.
Διαβάστε όλη την εξέλιξη της πρώτης ημέρας του αγώνα, στο www.driveandtravel.gr