Η Hyundai σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων στην Ευρώπη. Η εταιρεία κατέγραψε συνολικά 43.629 ταξινομήσεις οχημάτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, στις EFTA (Ισλανδία, Λιχτενστάϊν, Νορβηγία και Ελβετία) και το Ηνωμένο Βασίλειο τον Οκτώβριο, σημειώνοντας αύξηση 11% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του 2020, ανατρέποντας τη συνολική τάση της αγοράς της τάξεως του -29,3%. Μεταξύ Ιανουαρίου και Οκτωβρίου, η Hyundai κατέγραψε 427.015 μονάδες, αυξημένες κατά 22,7% σε σχέση με το περασμένο έτος, έναντι 2,7% για τον κλάδο συνολικά.

Η Hyundai για πρώτη φορά κατάφερε να ηγηθεί στην ισπανική αγορά τον Οκτώβριο, διαθέτοντας 5.844 μονάδες δίνοντας την ευκαιρία στην εταιρεία να επιτύχει μερίδιο αγοράς 9,9%, το υψηλότερο μέχρι σήμερα στην Ισπανία. Αυτά τα αποτελέσματα αντιπροσωπεύουν αύξηση 57,4% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του 2020. Συνολικά, η Hyundai διέθεσε 42.534 μονάδες στην Ισπανία στο διάστημα μεταξύ Ιανουαρίου και Οκτωβρίου 2021, κατακτώντας μερίδιο αγοράς 6,4% και αύξηση 29,4%, έναντι 5,6% για την υπόλοιπη αγορά. Αυτά τα αποτελέσματα διατηρούν τη Hyundai στην έκτη θέση στην Ισπανία για το σύνολο του έτους και καθιστούν την εταιρεία την ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα στο Top 10.

Μετά από δύο πολύ δυνατούς μήνες τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο, η Hyundai αύξησε το μερίδιο αγοράς της και στην Γερμανία φθάνοντας στο 4,5% τον Οκτώβριο με 8.096 ταξινομήσεις. Εκτός από το ότι ξεπέρασε τη συνολική τάση της αγοράς, αυτό το αποτέλεσμα προαναγγέλλει το καλύτερο μηνιαίο αποτέλεσμα της εταιρείας τον Οκτώβριο στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου της Ευρώπης. Τα συνολικά αποτελέσματα είναι επίσης θετικά για την αυτοκινητοβιομηχανία στη Γερμανία. Η Hyundai διέθεσε 87.869 οχήματα από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο που αντιπροσωπεύουν μερίδιο αγοράς 4,0%. Αυτό σημαίνει αύξηση 0,4% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube