Αντίπαλοι των «ερυθρόλευκων» είναι η Άλμπα Βερολίνου και η Σάσκι Μπασκόνια. Η νικήτρια ομάδα και οι θέσεις που κατέλαβαν οι υπόλοιπες δύο ομάδες θα ανακοινωθούν την Τετάρτη στη σύνοδο για το ευρωπαϊκό μάρκετινγκ και όλες θα βραβευτούν στην κλήρωση Ευρωλίγκας και Euro Cup την ερχόμενη Πέμπτη.
Οι τρεις φιναλίστ προέκυψαν μετά από ψηφοφορία στην οποία πήραν μέρος συνολικά έξι ομάδες από τις δύο διοργανώσεις.
Οι υπόλοιπες τρεις υποψήφιες ομάδες ήταν οι Φενέρμπαχτσε/ Ούλκερ, Αρμάνι Μιλάνο και Παναθηναϊκός.
Οι τρεις ομάδες επιλέχθηκαν με κριτήριο την συμβολή τους στην ανάπτυξη του μπάσκετ και των συμβόλων του.
Ο Ολυμπιακός εγκαινίασε ένα πρόγραμμα αφοσίωσης στην ομάδα, το οποίο βασίζεται στον συνδυασμό των εμπορικών πλεονεκτημάτων, τις πωλήσεις των εισιτηρίων και της απόκτησης της ιδιότητας του μέλους του οργανισμού από τους φιλάθλους της ομάδας. Οι «ερυθρόλευκοι» πέρυσι κατέκτησαν την τρίτη θέση στον σχετικό διαγωνισμό.
Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης