Κάτι τέτοιο σημαίνει ότι η δημοφιλής πλατφόρμα YouTube θα αποκτήσει σύντομα ανταγωνιστή. Το ίδιο Μέσο αναφέρει επίσης ότι η αμερικανική εταιρεία υπόσχεται μεγαλύτερα έσοδα στους δημοφιλέστερους δημιουργούς βίντεο και στα μεγαλύτερα δίκτυα που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της Google, εκμεταλλευόμενη έτσι το γεγονός ότι οι ιδιοκτήτες αρκετών δημοφιλών «καναλιών» (στο YouTube) εκφράζουν παράπονα για το μοντέλο αμοιβών που ισχύει και από την οποία έχουν περιορισμένα έσοδα.
Μάλιστα, η Yahoo υπόσχεται μεγαλύτερο μερίδιο από τις προβαλλόμενες καταχωρίσεις/διαφημίσεις, όπως επίσης και τη δυνατότητα διαφήμισης περιεχομένου μέσα από τις υπόλοιπες υπηρεσίες της. Οι πρώτες επαφές από πλευράς Yahoo έχουν ήδη ξεκινήσει και βρίσκονται σε καλό δρόμο, ενώ σύμφωνα πάντα με το σχετικό δημοσίευμα, η αμερικανική εταιρεία ελπίζει πως στους επόμενους μήνες η υπηρεσία διαμοιρασμού βίντεο θα είναι έτοιμη. Η νέα πλατφόρμα θα είναι διαθέσιμη μόνο σε επιλεγμένους παραγωγούς, οι οποίοι δημιουργούν επαγγελματικής ποιότητας και δημοφιλές περιεχόμενο, ενώ δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο να επιτρέπεται η πρόσβαση στην υπηρεσία και σε απλούς χρήστες μετά τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της.
Πηγή: enternity.gr