Μάλιστα, για το ξεκίνημα έβγαλε χιλιάδες θέσεις με τιμή 12 ευρώ, πολύ κάτω από το κόστος των φόρων του Αεροδρομίου της Αθήνας, με το οποίο η Ryanair δεν έχει συζητήσει για το τι θα γίνει. Απλά, έκανε μια κίνηση που θα αποδειχθεί αν είναι «ματ» απέναντι στην πολιτική των φόρων του Αεροδρομίου (οφείλει να πάρει θέση η κυβέρνηση, μια και το δημόσιο είναι βασικός μέτοχος), αλλά και απέναντι στον ανταγωνισμό.

Πάντως, όσον αφορά τον εγχώριο ανταγωνισμό, πλέον μόνο μια εταιρεία υπάρχει, η Aegean, η οποία έχει εξαγοράσει την Olympic Air. Ναι μεν μειώθηκαν κάποιες τιμές ναύλων και υπάρχουν καλές τιμές (επιδοτούμενες) για τις λεγόμενες άγονες γραμμές, εντούτοις οι αεροπορικές μετακινήσεις στην Ελλάδα παραμένουν ακριβές και κοστίζουν περισσότερο από το να πας στο εξωτερικό. Κι αν θέλει η Aegean να συμβάλλει πιο πολύ στην εγχώρια κίνηση με τουριστικό αποτέλεσμα, θα πρέπει να βελτιώσει τις τιμές της.

Για να επανέλθω στο θέμα της Ryanair, η Aegean προχώρησε στην παρακάτω ανακοίνωση, επιφυλασσόμενη, προφανώς, για κινήσεις στο μέλλον.

«Η σημερινή (σημ. χθεσινή) ανακοίνωση της Ryanair που αφορά στη δημιουργία βάσεων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη επιβεβαιώνει τη λειτουργία μιας απόλυτα ανταγωνιστικής αγοράς, στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών αερομεταφορών, γεγονός που πάντοτε ισχυριζόταν η AEGEAN...

Διαβάστε όλο το θέμα και την ανακοίνωση της Aegean, στο www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube