Λίγο πριν την έναρξη του Euro, γνωστή εταιρεία αθλητικής ένδυσης, έβγαλε μια διαφήμιση που κατάφερε να συμπυκνώσει μέσα σε δυο λεπτά όλα τα ποδοσφαιρικά συναισθήματα των Άγγλων: την προσμονή, σε κάθε μεγάλη διοργάνωση, ότι «it’s coming home».
Τα πανηγύρια μετά από κάθε νίκη. Τον ενθουσιασμό. Και τελικά την αποτυχία. Το στραπάτσο.
Με κάθε πιθανό και απίθανο τρόπο. Ένα roller – coaster συναισθημάτων που καταλήγει πάντα στην κατάθλιψη. Μόνο που μέσα απ’ όλη αυτή τη μαυρίλα, στο σποτ ξεπρόβαλε το πρόσωπο του Τζουντ Μπέλιγχαμ. Από τότε που ήταν μικρούλης (δηλαδή πέρυσι – πρόπερσι…) μέχρι τώρα. Διαβάστε ολόκληρο το κείμενο του Κώστα Βαϊμάκη στο monobala.gr