Την πρώτη του νίκη στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1 πανηγύρισε ο… δαιμονισμένος Φερνάντο Αλόνσο στο τρίτο γκραν πρι της σεζόν που φιλοξενείται στην πίστα της Σανγκάης.
Ο Αλόνσο έγινε ο δεύτερος πιλότος μετά τον Λιούις Χάμιλτον που έχει δύο νίκες στην Κίνα, αυξάνοντας τις καρό σημαίες στις 31.
Ο πιλότος της Ferrari –ο οποίος εκκίνησε από την τρίτη θέση- είχε πολύ καλό ρυθμό σε όλη τη διάρκεια του αγώνα για τον οποίο η σκουντερία είχε επιλέξει στρατηγική τριών πιτ στοπ.
Δεν μασάει ο “Iceman”!
Τι και αν ο Κίμι Ραϊκόνεν έτρεχε με σπασμένη μπροστινή αεροτομή από τον 16ο γύρο, ύστερα από επαφή που είχες με τον Σέρχιο Πέρες; Ο “Iceman” έδωσε τις μάχες του και ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, ξεπερνώντας γρήγορα τον εκνευρισμό του από την κίνηση του Μεξικανού πιλότου.
Μάλιστα, αμέσως μετά την επαφή ο Φινλανδός μέσω του Team Radio εκνευρισμένος αναφέρθηκε στον Πέρες λέγοντας: "Τι στο διάολο κάνει;"
Αυτή ήταν η δεύτερη φορά που ο Φινλανδός πλασάρεται στο πόντιουμ μετά τη νίκη του στο γκραν πρι της Αυστραλίας.
Εντυπωσιακός Χάμιλτον!
Τις πολύ καλές εμφανίσεις συνεχίζει ο Λιούις Χάμιλτον με την Mercedes. Ο Βρετανός πιλότος ολοκλήρωσε τον τρίτο γκραν πρι της σεζόν από την τρίτη θέση, αυξάνοντας στις δύο τις παρουσίες του στο βάθρο μετά το γκραν πρι της Μαλαισίας.
Ο Παγκόσμιος πρωταθλητής του 2008 στο τέλος του αγώνα είδε τον Φέτελ να γεμίζει τους καθρέφτες του, ωστόσο κατάφερε να κρατήσει τη θέση του.
Φέτελ το… καλό παιδί!
Μπορεί ο Σεμπάστιαν Φέτελ να μας έχει συνηθίσει σε εντυπωσιακές εμφανίσεις, ωστόσο στην Κίνα ο Γερμανός τρεις φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής έδειξε καλή διαγωγή ακούγοντας τις συμβουλές της Red Bull, αφήνοντας τον Φερνάντο Αλόνσο δύο φορές να ανακτήσει τη θέση του και να βρεθεί μπροστά του.
Ωστόσο, στους πέντε τελευταίους γύρους του γκραν πρι της Κίνας ο τρεις φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής έδωσε ηρωική μάχη με τον Λιούις Χάμιλτον στην προσπάθεια του να διεκδικήσει το τρίτο σκαλί του βάθρου.
Από το κακό στο χειρότερο…
Ο τρόπος που εξελίχτηκε ο αγώνας για τον Μαρκ Γουέμπερ μπορεί να χαρακτηριστεί μόνο από τη φράση «υπάρχουν και χειρότερα»...
Ο Αυστραλός εγκατέλειψε στις κατατακτήριες δοκιμές, τιμωρήθηκε από τους αγωνοδίκες, εκκίνησε από τα πιτ και στο τέλος εγκατέλειψε λόγω τραγικού λάθους της Red Bull, αφού λίγο μετά το πιτ στοπ του έφυγε ο πίσω τροχός.
Άτυχος ο Ρόσμπεργκ…
Ο περσινός νικητής Νίκο Ρόσμπεργκ δεν κατάφερε να τερματίσει στην Κίνα. Ο Γερμανός πιλότος της Mercedes αντιμετώπισε πρόβλημα με το W04 και στον 23ο γύρο, έχοντας μπει δύο διαδοχικές φορές στα πιτ εγκατάλειψε.
Οι καλοί!
Για ακόμη ένα γκραν πρι ο Φελίπε Μάσα είχε πολύ καλή απόδοση. Ο Βραζιλιάνος πιλότος είδε την καρό σημαία από την έκτη θέση, δίνοντας και κερδίζοντας εντυπωσιακές μάχες.
Σημάδια ανάκαμψης έδειξε η McLaren στην Κίνα. Ο Τζένσον Μπάτον –ο οποίος είδε την καρό σημαία από την πέμπτη θέση- διαχειρίστηκε τα ελαστικά του, ίσως καλύτερα από κάθε άλλο πιλότο, ακολουθώντας στρατηγική δύο πιτ στοπ.
Η κατάταξη στο Grand Prix
1. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari 1.36:26.945
2. Κίμι Ραϊκόνεν Lotus +10.1
3. Λιούις Χάμιλτον Mercedes +12.3
4. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull +12.5
5. Τζένσον Μπάτον McLaren +35.2
6. Φελίπε Μάσα Ferrari +40.8
7. Ντανιέλ Ρικιάρντο Toro Rosso +42.6
8. Πολ Ντι Ρέστα Force India+51.0
9. Ρομέιν Γκροσάν Lotus +53.4
10. Νίκο Χούλκενμπεργκ Sauber +56.5
11. Σέρχιο Πέρες McLaren +63.8
12. Ζαν-Ερίκ Βερνιέ Toro Rosso +72.6
13. Βαλτέρι Μπότας Williams-Renault +93.8
14. Παστόρ Μαλδονάδο Williams-Renault +95.4
15. Ζιλ Μπιάνκι Marussia +1 γύρο
16. Σαρλ Πικ Caterham +1 γύρο
17. Μαξ Τσίλτον Marussia +1 γύρο
18. Γκιέντο Φαν Ντερ Γκάρντε Caterham +1 γύρο
Εγκατέλειψαν: Νίκο Ρόσμπεργκ (Mercedes), Μαρκ Γουέμπερ (Red Bull),
Άντριαν Σούτιλ (Force India), Εστέμπαν Γκουτιέρες (Sauber).
Η βαθμολογία των οδηγών
1. Φέτελ 52
2. Ραϊκόνεν 49
3. Αλόνσο 43
4. Χάμιλτον 40
5. Μάσα 30
6. Γουέμπερ 26
7. Ρόσμπεργκ 12
8. Μπάτον 12
9. Γκροσάν 11
10. Ντι Ρέστα 8
11. Ρικιάρντο 6
12. Σούτιλ 6
13. Χούλκενμπεργκ 5
14. Πέρες 2
15. Βερνιέ 1
Η βαθμολογία των κατασκευαστών
1. Red Bull 78
2. Ferrari 73
3. Lotus 60
4. Mercedes 52
5. McLaren 14
6. Force India 14
7. Toro Rosso 7
8. Sauber 5
Επιμέλεια: Σταυρούλα Σάββα