Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές είναι οι πρωτοστάτες του περιβόητου downsizing και σύντομα το ίδιο δόγμα πρόκειται να ασπαστούν και μερικοί από τους τελευταίους των… ατμοσφαιρικών όπως είναι οι Honda και Toyota. Και οι δύο εταιρίες έχουν δύο μεγάλα κοινά: διαθέτουν εξαιρετικούς πετρελαιοκινητήρες στην γκάμα τους, η δε Toyota τον 1.4 D-4D και η Honda τον 1.6 i-DTEC. Άρα υπερτροφοδότηση υπάρχει αλλά όχι για τους βενζινοκινητήρες...

Κάτι που δεν θα κρατήσει και πολύ μιας και η υπερτροφοδότηση σε συνδυασμό με άλλες τεχνολογίες ταιριάζει γάντι στον κύκλο NEDC που με νύχια και δόντια θέλουν να διατηρήσουν κυρίως οι Γερμανοί κατασκευαστές. Έτσι, είναι θέμα χρόνου να δούμε τούρμπο μοτέρ τόσο από την Honda όσο και από την Toyota. Όσον αφορά την τελευταία η υιοθέτηση του τούρμπο φαίνεται πως θα ξεκινήσει ή θα γίνει παράλληλα με την Lexus μιας και τέλη 2014 θα δούμε νέο τούρμπο δίλιτρο, σύμφωνα με την εφημερίδα Automotive News. Περισσότερα - πηγή: caroto.gr

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube