Η ανάκαμψη δεν είναι εύκολη υπόθεση, όμως η αισιοδοξία στο εμπόριο δεν πρέπει να εκλείψει, ούτε οι εταιρείες να μένουν στα άσχημα και να μην σχεδιάζουν το μέλλον. Τα στελέχη των εταιρειών σε μια αγορά 50.649 καινούργιων αυτοκινήτων το 2012 (τα μισά σε εταιρείες ενοικιάσεων και σε μακροχρόνιες μισθώσεις) και κοντά στις 60.000 το 2013, διαβλέπουν ότι ια προσεγγίσει περίπου τις 75.000 μονάδες το 2014. Κι όλα αυτά, τη στιγμή που το 2008, στην αρχή της κρίσης στη χώρα μας, είχαμε 267.242 πωλήσεις!

Ο όμιλος Σφακιανάκη στην Ελλάδα, βρέθηκε και αυτός στη δίνη της κατάστασης, όντας ένας όμιλος – εισαγωγέας των Suzuki και Cadillac, των φορτηγών Daf, των λεωφορείων TEMSA και των αγροτικών μηχανημάτων Landini και Valpadana. Όμως, είναι και όμιλος με δραστηριότητα στη λιανική, ως έμπορος άλλων μαρκών (Opel, Ford, MINI, Volvo, Cadillac, Hummer, Fiat, Alfa Romeo, Abarth, Renault, Dacia).

Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube