Με το δεξί ξεκίνησε την ημέρα ο Γιάρι Λάτβαλα κάνοντας τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη ειδική της ημέρας.
Ωστόσο, η εξέλιξη ήταν ακόμη καλύτερη για τον οδηγό της Volkswagen, αφού εκμεταλλευόμενος την ατυχία του Νόβικοφ (SS4) πέρασε στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης, στην οποία διατηρήθηκε και μετά την ολοκλήρωση του πρώτου περάσματος.
Μάχη ενόψει!
Μπορεί ο Γιάρι Λάτβαλα να δείχνει ιδιαίτερα ανταγωνιστικός στην έναρξη της δεύτερης ημέρας, ωστόσο η διαφορά του από τον δεύτερο Ντάνι Σόρντο (μόλις 18,7 δεύτερα) δεν του επιτρέπει να ηρεμήσει, δεδομένου ότι ο οδηγός της Citroen έκανε τον ταχύτερο χρόνο στην τέταρτη ειδική της ημέρας, που σηματοδότησε την ολοκλήρωση του πρώτου λουπ.
Το δεύτερο πέρασμα των τεσσάρων ειδικών προβλέπεται εντυπωσιακό με τους δύο οδηγούς να στοχεύουν στην κορυφή.
Όσον αφορά τον έτερο οδηγό της Citroen, Μίκο Χιρβόνεν, κατάφερε να μπει στην δεκάδα και η έναρξη το δεύτερου λουπ τον βρήκε στην όγδοη θέση.
Η κατάρα του πρώτου…
Δεν χάρηκε για πολύ την πρωτιά του στη γενική κατάταξη του Ακρόπολις ο Ευγκένι Νόβικοφ. Ο Ρώσος οδηγός ξεκινώντας την δεύτερη ημέρα του αγώνα είχε περίπου 39 δεύτερα διαφορά από τον δεύτερο Γιάρι Λάτβαλα, ωστόσο η ατυχία του χτύπησε την πόρτα στη δεύτερη ειδική.
Ο Νόβικοφ στην SS4 χτύπησε σε έναν βράχο με αποτέλεσμα να κλατάρει το ελαστικό του και να… πληγώσει την ανάρτηση του Fiesta του.
Η ολοκλήρωση του πρώτου περάσματος βρήκε τον Νόβικοφ εκτός δεκάδας, με τον Ρώσο να δηλώνει πως περιμένει το Service για να διορθώσει το πρόβλημα.
«Έχουμε ζημιά στην ανάρτηση από την προηγούμενη ειδική και δεν μπορούμε να τη φτιάξουμε πριν από το σέρβις», δήλωσε ο άτυχος Νόβικοφ.
Δύσκολο το έργο του…
Καθόλου εύκολο δεν είναι το έργο του Σεμπαστιάν Οζιέ κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας του ράλι Ακρόπολης. Ο Γάλλος οδηγός της Volkswagen εγκατέλειψε στην πρώτη ειδική του αγώνα (SS1) με αποτέλεσμα σήμερα (Σάββατο 1-6) να εκκινεί πρώτος.
Ο Οζιέ μετά το πρώτο λουπ δείχνει να βρίσκει τον ρυθμό του παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει, καθαρίζοντας τις ειδικές από το πολύ χώμα. Ωστόσο, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας έχει καταφέρει να φτάσει στη δεκάδα και να διεκδικήσει ό,τι καλύτερο στο δεύτερο πέρασμα.
«Γλιστράει πολύ, αλλά προσπαθήσαμε να πιέσουμε. Προσπαθήσαμε να οδηγήσουμε όσο καλύτερα μπορούμε, αλλά δεν είναι εύκολο. Προσπαθούμε να προσαρμόσουμε το στήσιμο στις συνθήκες».
Πρόβλημα στα φρένα αντιμετώπισε και ο Μίκελσεν, ο οποίος παραχώρησε τη θέση του (4η) στον Αλ Ατίγια.
Αναλυτικά ο χρόνοι μετά την SS6:
1. Λάτβαλα, VW + 1:42:15.5
2. Σόρντο, Citroen, + 18.7
3. Νουβίλ, M-Sport Ford, + 1:10.8
4. Αλ Ατίγια, Citroen- Qatar WRC + 2:54.4
5. Μίκελσεν, VW + 3:15.7
6. Πρόκοπ, Czech Ford, +4:13.9
7. Όστμπεργκ, M-Sport Ford, + 4:48.6
8. Χιρβόνεν, Citroen DS3, +6:29.9
9. Αλ Κασίμι, Abu Dhabi Citroen, +6:49.8
10. Κούμπιτσα, Citroen DS3 RRC, +7:26.3
11. Νόβικοφ, M-Sport Ford, +7:57.2
Νικητές ειδικών:
SS1: Ευγκένι Νόβικοφ
SS2: Ευγκένι Νόβικοφ
SS3: Γιάρι Λάτβαλα
SS4: Γιάρι Λάτβαλα
SS5: Γιάρι Λάτβαλα
SS6: Ντάνι Σόρντο
Δεύτερο λουπ Σάββατου (1/6):
SS7: Κλένια-Μυκήνες 2, 17,41 χλμ. – Ώρα έναρξης: 15:10
SS8: Γυμνό 2, 17,61χλμ. – Ώρα έναρξης: 16:25
SS9: Κεφαλάρι 2, 18,40χλμ. – Ώρα έναρξης: 17:20
SS10: Ζήρεια 2, 21,36χλμ. – Ώρα έναρξης: 18:46
Δείτε τι συνέβη στις: SS1, SS2 SS3, SS4 και SS5 του αγώνα.