Παράλληλα τα μισά από τα ξενοδοχεία (46%) δε γνωρίζουν τις δυνατότητες ένταξης σε μηχανές ταξιδιωτικού meta-search, ενώ ένα στα πέντε ξενοδοχεία τις γνωρίζει μεν, αλλά δεν εντοπίζει επιχειρηματικό ενδιαφέρον.
Επισημαίνεται ότι μόνο ένα στα δύο ξενοδοχεία χρησιμοποιεί κανάλια κρατήσεων μέσω κινητής τηλεφωνίας. Η αναλογία των ξενοδοχείων που δεν έχουν στρατηγική διάθεσης των υπηρεσιών τους μέσω κινητού είναι υψηλότερη στα ξενοδοχεία 1-3 αστέρων σε σύγκριση με τα ξενοδοχεία 4-5 αστέρων.
Τα παραπάνω συμπεράσματα εμπεριέχονται, μεταξύ άλλων, στην Ευρωπαϊκή Μελέτη Ξενοδοχειακών Υπηρεσιών 2014 με τίτλο: “Η άνοδος των διαδικτυακών μεσαζόντων”, που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της HOTREC (Πανευρωπαϊκή Συνομοσπονδία Επιχειρήσεων Ξενοδοχίας, Εστίασης και Καφέ), όπου το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδας αποτελεί μέλος της Executive Committee.
Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr